Pages

Saturday, October 1, 2011

Kerja giler kat kelas

Hye bloggie .

Dah lame giler nak story pasal ney . Dulu aku story pasal aku pakai earphone time kelas . Entry kali ney aku nak story pasal aku dengan classmate bwt kerja giler . Bagi aku memang kelakar lah . Bagi korang , aku tak tawu lah . Aku dengan classmate bwt kerja semua ney sebab mengantuk tahap ape dah .

Time tue kelas Geotechnic . Belajar pasal tanah . Lecturer aku ney sopan giler . Slow sangat voice dy . Kire nasib lah sape duduk belakang dalam kelas . Usually , classmate yang focus time kelas Geotechnic , yang duduk dekat sit depan je . Yang belakang , main game ade , tido tue aku tak sure . Phone takyah cakap lah . Always dekat tangan . Setakat pakai earphone dengar lagu , tue cara lame . HAHAHA . Korang tengok gambar ney . Gambar2 ney credit by android aku . HAHAHA..


Gambar ney aku yang snap dari tempat duduk aku . Nakal kan aku . Malas giler nak salin . Sebab tak nampak . hahaha.  Ney la lecturer yang ajar aku Geotechnic Engineering .


Bukan aku sorang je yang snap gambar lecturer . Member aku sorang ney siap rakam lagi time lecturer mengajar . ish3 . hahaha .


Ney pon kerja classmate aku . HAHAHAHA . Nampaknye bukan aku sorang je yang mengantuk time kelas . Classmate aku pon . Ney yang aku taw . Yang aku tak tak tawu confrim confrim ramai .


Dan yang ney , kerja aku dengan tablemate aku . HAHAHA .Abis modul Geotechnic kena conteng . Dah lah buku member . Bile aku nak padam , tablemate tak bagi . Dy suruh owner modul yang padam sendiri . Nasib baik lah owner tak marah . ^_^


Yang ney pon kerja aku dengan tablemate . Tak cukup conteng dekat modul . Continue dekat A4 paper . 


Dan yang ini , aku dengan tablemate aku . Nampak kan kiteorang kuat main dalam kelas . Mamat yang belakang kiteorang tu selalu gelak tengok gelagat kiteorang . Tergelakgelak dorang . Muka happy giler dapat main . HAHAHA . Sayang giler kat tablemate . Muahhhh :*

Giler kat aku dengan classmate aku ? HAHAHA . Hope takde yang meniru kerja yang tak berfaedah ney . Doakan kami berubah . HAHAHAHA

p/s : encik mior sorry sebab main-main dalam kelas . :)

Okay , see you again . Assalamualaikum . Jawab sayang tak jawab berdosa .

1 comment:

  1. report cik mior ...
    tue lect kesayangan akak tue...
    besh gile die ajar,,siyess...
    akak yg salu dlm kelas akak tgn nak tnye die bile die ajar mknik struktur 1..sbb sore die sopan sgt...hehehehe.tapi yg dak blkang pun sama je tido bukan main...bak kata diorg lect nyanyi lagu slmat mlam by faizal tahir...hahahaa...tapi takot2 laa eaa..bnyak yg repeat kelas die ajar bab dak main2 kat blakang...hahahahaha...tapi die kasi result mmg bes kat student...syg cik mior lebih arrrr..hahahahahahahaa

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com