Pages

Sunday, October 30, 2011

IM with my girlfriend

Assalamualaikum . Jawab sayang , Tak jawab berdosa . *bosan kan trademark same je*

Actually , aku happy giler sebab dapat IM with my girlfriends . Bukan senang nak IM same2 . Serius rindu giler dekat korang . Firstly , terkejut jugak bile pah text aku . Bukan senang dy nak text aku . Kalau aku text confrim2 tak reply . Alasan takde kredit . Pastu ajak aku pakai bb . Kau ingat bapak aku cop duit . *ade gak nak pakai bb* HAHAHA .

IM starting pah . Dy invite aku join conference . Kalau tak silap aku , last im bertiga lepas spm . Perghh !! dah lame tu . Then , mulakan bergosip bersame Atieqa & Pah . HAHAHAHA . Tak banyak sangat bergosip tapi banyak mengajar . Nak tawu mengajar ape ? Ajar pah edit blog . So, aku dengan tQa la punye keje . Bile tQa dah tido , aku lak yang kene tolong . Memang hebat lah aku malam tu . Sebab aku burukkan + cantikkan blog sip ah tu . HAHAHA . Kejam tak aku ? Tapi aku dah cantikkan balik . :) Lastly , masing2 dah tak larat nak menghadap lappy ney . So continue next day . 




Okay kat sini aku nak share blog girlfriends aku <3



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com