Pages

Thursday, October 20, 2011

Preparation Leadership Camp

Assalamualaikum . Jawab sayang tak jawab berdosa . HAHAHAHA .

Actually entry kali ney nak cerite sikit pasal preparation kem . Aku pergi kem ney sebab ade markah je . Kalau takde markah , memang tak lah aku nak pergi . First time meeting , sesi perlantikan ahli jawatakuasa . Jantung aku berdegup laju giler sebab tak nak pegang jawatan ape2 . Last2 aku kene jugak jadi ajk tugas2 khas . Tugas2 khas ney kene prepare hadiah , majlis pembukaan dengan majlis penutupan .

Kem ney combine dengan kelas lain . Kelas aku DKA3B . So, combined dengan DKA3C . Dari segi group untuk program pon combined jugak . Ade 7 group . Kem tue tiga hari dua malam . 14, 15, 16 Oktober 2011 di Kem Perlok , Sungkai , Perak .

Sehari sebelum kem , semua busy . Nak prepare ini lah . Nak prepare itu lah . Time tu lah baru nak beli barang nak bawak pergi kem . Penat jugak lah . Rumah sewa dah jadi macam kedai runcit pon ade . Kotak hadiah bersepah2 . HAHAHA . Bagi aku , even letih macam mane pon still fun ^_^




Ney kotak group aku . :)
Dah macam nak pindah rumah . Banyak sangat kotak .

Sorry tak boleh nak upload gambar . Blog bwt hal pulak .
See you again :)

2 comments:

  1. sy nk tny, awk ada simpan contact no orang yg berkaitan dengan kem perlok x?? mcm pengurus dia ke?? kalo ade tlg msg saye ye..sy xtau kt mna nk cari contct no dia... thanx.. ni email saye..
    que0812998@gmail.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com