Pages

Wednesday, September 28, 2011

Accident +.+

Assalamualaikum . Kalau jawab sayang , kalau tak jawab berdosa .

Sorry sangatsangat sebab dah lame giler tak update blog . Blog ney pon dah berhabuk kan . Takde orang pon nak tolong kemas kan . sobs2 . Ah , sengal la aku ney . hahaha . Okay2 . Actually aku nak story pasal aku dengan housemate accident . Accident tu just kereta je injured . Orang yang dalam kereta just sakit sikit2 . Tak banyak pon .

Tak silap aku , accident ney lepas seminggu lepas cuti raye . Time tue hari khamis . Sepatutnye kelas abis pukul 5 tapi lecturer bagi balik pukul 4 . Accident ney dekat traffic light . Classmate langgar belakang kereta kiteorang . Serius , terkejut giler . Lepas kena langgar traffic light hijau . Kiteorang terus balik rumah . Tak berhenti pon . Kereta classmate kereta Myvi . Memang teruk gak laa . Sampai rumah baru la kiteorang tengok kereta . hahaha . Semua senyum je bile tengok kereta . Then , member suruh aku call member yang langgar kereta kiteorg tadi . Then pergi la tempat tadi . Sampai2 dah ramai orang dah kat situ . Kiteorang relax je . Tapi classmate yang langgar kiteorang tu menangis macam nak mati sangat dah . huhuhu . Jahatnye aku .

Lastly , call classmate[boy] mintak tolong drive kereta Myvi pergi hantar rumah pakcik tuan punye kereta Myvi dekat Tanjung Malim . Macam2 jadi time ontheway nak hantar kereta . Dua kereta follow Myvi tu . Savvy dengan Proton Saga . Perghh !!! Jalan macam siput kott . Then nak dekat Maghrib baru la kiteorg balik rumah . Fuhh ! So , tired .. Bubye :) 

:: koleksi gambar accident ::

:: di tempat kejadian ::

:: yang baju purple tu , tuan punye kereta Myvi . Yang nampak pegang phone tu tangan aku [tibetibe je] ::

:: tablemate dgn classmate sempat posing lagi ::

:: cermin retak time ontheway ke tanjung malim ::

:: sampai di tanjung malim ::

:: ney lah mamat yang berani nak drive kereta Myvi lepas accident ::

See you later ^_^

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com