Pages

Wednesday, October 26, 2011

BbQ time

Hye peeps :)

Actually story ney continue entry back to home town . Tapi aku nak story jugak . HAHAHAHA . Minggu lepas aku balik uma . Lame jugak lah aku dah tak balik . Dah sebulan . Tapi aku tak kesah pon . hahaha . Aku balik pon ade dua sebab. First , sebab nak balik kampong dekat Pahang . Second , sebab ade bwt bbQ . Nak tunggu aku balik suke hati memang tak lah .

Aku gerak dari rumah dalam pukul 12 lebih . Kampung tak jauh pon . Sampai lambat pon takpe . HAHAHA . Sampai kampong aku pergi kenduri kawin jiran aku jap . Dulu aku baik giler dengan pengantin laki tu . Dy lalu depan umah wan [nenek] , aku mesti jerit name dy . Serius aku tak ingat semua tu . Abang tu ingat kot . Segan gak lah . Dah siap makan + bergambar dengan pengantin , aku pon balik . Maa dengan ayah stay lagi kat rumah pengantin . Maklumlah dah jumpe member tak ingat dunia . Balik rumah , get ready for bbQ time <3 Even tak ramai balik kampong , aku happy jugak lah sebab ade twin . HOHOHO . I like twin . Ade si kembar tu pon dah okay . Takyah ramai2 . Wow , semua barang bbQ dah get ready . Budak2 kecik pon sibuk lah . Macam dorang lak yang nak buat . Time dorang buat bbQ , aku dengan adik aku sibuk tolong makcik aku buat apam pokadot . Eh , tolong ke ? Tolong la jugak . Nak tunggu maa buat , macam2 alasan . Leceh la nak buat . Semua bagailah . Sambil buat apam , aku sibuk makan kek yang makcik aku buat . Aku ade mintak makcik aku buatkan kek brownish walnut . Biase makcik just beli kat Secret Resipe , now baked by own . HAHAHAHA . Aku dengan makcik exchanged cake . Makcik buat brownish walnut , maa kne buat moist chocolate cake . Maa kne buat kek untuk husband makcik sebab baru2 ney birthday dy . Maa pon on je . Aku dapat makan kek memang tak ingat dunia . Dah makan baru ingat ‘banyaknya aku makan . Gemuklah nanti . Ngeee' Tengah sibuk buat bbQ , aku masuk rumah amek kek yang maa buat . Suprise for uncle !! Pakcik aku tawu pape pon pasal kek . Ermmm .. Then makan , makan dan makan . Ngeeee ~~ Gemuk gemuk . Happy sangat balik kampong kali ney ^_^

















Berat betul nak tinggalkan si kembar ney . IWILLMISSBOTHOFYOU .
Muhammad Attif Nazhan [abang] & Muhammad Afiff Nabhan [adik]

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com