Pages

Sunday, October 23, 2011

Anak Ayah ?

Assalamualaikum reader . Hope you all sihat2 belaka . Jangan jadi macam aku . Mula2 sakit tekak je . Lepas tu batuk . Then selsema pulak . Haish , dugaan .

Entry kali ney pasal anak ayah @ anak bapak . Sape anak ayah kat sini ? Cepat mengaku . HAHAHA . Aku tak rase pon aku ney anak ayah . Normally , orang cakap anak ayah ney ikut macam ayah . Story ney starting time aku on the phone with pengarang jantung [Mr. N] aku . Mr. N cakap aku ney anak ayah . Sebab ayah selalu hantar aku balik Behrang . HAHAHAHA . Penat aku berdebatdengan Mr. N . Bile idea dah takde , Aku menyerah kalah .

Happy Sunday . Alamak , nak balik Behrang dahhh . Memang ayah yang hantar aku . Anak ayah ke ? Hari Jumaat ayah ada mintak tolong aku bwtkan ‘mukabuku’ . Dah lama dah aku suruh ayah bwt . Tapi macam2 alasan ayah bagi . Malas lah . Takde masa . Tak reti . Semua bagailah . Terkejut jugak tibe2 ayah suruh bwt ‘ mukabuku’ dy . Patutlah nak bwt ‘mukabuku’ , member2 ayah bising sebab ayah takde ‘mukabuku’ . Perghh !! Orang tua zaman sekarang , main ‘mukabuku’ je . HAHAHAHA . Before nak sign up ‘mukabuku’ , mestila kena bwt emel dulu . So, aku bwtlah . Time pilih secret question , aku panggil ayah . Senang kalau ayah yang pilih sendiri . Answer untuk question tu , ayah letak nama aku . OMA [oh may Allah] . Adakah aku anak ayah ? hohohohoho . No answer for this question . Lalalalalala ~~~

Bila flashback , time aku kantoi pergi kL dengan member2 aku tu . Ayah yang bagi permission pergi kL . Lepas dah kantoi , ayah still backup aku bila maa tanya macam2 . HAHAHA . Adik ayah , pernah bagitaw aku . Kalau nak permission , better mintak dekat ayah . Sebab ayah ney senang sikit dari maa . HAHAHAHA . Nak ingat balik sebijik2 ape yang jadi time pergi kL tu , memang tak lah . Tapi Mr. N aku boleh ingat ! Dahsyat la awak ney . Everything awak boleh ingat . Ngeee ~~~
Still terpinga2 *_* Aku ney anak ayah ke ??

p/s to Mr. N : Seronoknya awak kenakan saya pasal anak ayah .
See you later :)

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com