Pages

Saturday, October 29, 2011

Jogging dalam hujan

Assalamualaikum . Jawab sayang tak jawab berdosa=)

Jogging ? Actually , aku dah stop jogging . Before this aku selalu jugak lah pergi jog . Aku stop sebab cuaca tak mengizinkan . Bila cuaca dah okay , mood aku pulak takde nak pergi jog . Barubaru ney aku pergi jog . Time tu aku tak sihat . Selsema + batuk + pening kepala . Aku still pergi sebab tablemate aku ajak . Kesian lak kat dy . HAHAHAHA . Aku biase jog dekat Proton City . Proton City ney tempat rekreasi . Tempat memang famous dengan student poli & student UPSI . Ade mase orang kawen pon photoshoot outdoor dekat Proton City . Student poli panggil tempat ney PC je . Takyah beria sangat nak skema . HAHAHA . Opss !! Sorry , dah lari dari cerita sebenar .

Sampai PC je , cuaca mendung je . Harapharap tak hujan . Bagi la aku peluang nak jog . HAHAHA . Baru separuh pusing tasik , hujan renyai . Hujan rahmat :) Memang tak jog la . Lagilagi tempat tu licin . So, aku just jalan je . Pusing tasik dua kali sambil snap view kat PC . Actually my bestie nak tawu macam mane view kat sane . So, alangalang kan . Dah lame bestie aku nak tengok tapi aku busy . Sorry to my beloved bestie [Rabbani Hafidz].

Balik dari PC , terus pergi pasar malam dekat Behrang2020 . Siap beli belah . Hantar member2 balik rumah dorang . After that , I received a bouquet flowers . Thanx a lot to Megat Hazamie Shah . Return home with tired . Have fun with my pictures ^_^
















Gambargambar view ney tak semua aku snap . Ade yang aku amek dekat fb member . heeee . Last but not least , abaikan muka yang berminyak+muka annoying . HAHAHA

p/s to Mr.N : saya dengan Megat takde pape taw . Jangan pikir lain pulak . heee
p/s to souls bizzare : saya ade amek pic yang dekat album awak .

See you next entry ^_^

5 comments:

  1. Hahahaha .. Yup, a new one :) shhhhh !!!! jangan bisingbising .. *padahal ade je orang tawu*

    ReplyDelete
  2. cantik laa....thanks bestie ku...syg kau lebih..haha

    ReplyDelete
  3. aku pon sayang kau lebih la bestie kuuu . imissyou :)

    ReplyDelete
  4. untunglaaaaa g jog pkai selendang...ahaks! :P

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com