Pages

Tuesday, October 11, 2011

Pesta Tanglung 1 Malaysia

Hye you guys . Baru2 aku pergi Pesta Tanglung dekat poli je pon . First time pergi . Tak pernah2 pon pergi sebelum ney . Ikutkan minggu ney aku balik . Last minute aku cancel . Aku pergi pon sebab sayang aku ajak . Nasib baik aku sayang , kalau tak , takdenye aku pergi . Opss !! Sorry . Ter’over pulak . HAHAHA .

Aku pergi pesta tue dengan budak DPB [Diploma Perkhidmatan Bangunan] by car . Sampai poli dalam pukul 8.15 p.m . Event tue celebrated dekat dewan . Majoriti yang terlibat confrim2 Chinese ramai . Bese la mane2 event mesti ade perasmian semua bagailah . Then ade la persembahan . Aku tak tawu lah nape takde mood nak record tarian , snap gambar budak2 bwt persembahan . Ngeee ~~ Abaikan .

Event habis pukul 11 p.m . Ramai je bla awal . Disebabkan aku datang dengan mc , kenalah balik lepas mc habis kerja dy . Sorry tak banyak nak cerita . Maybe sebab tak best kott . Sorry again !! Hope jangan ade yang terase lak . Enjoy with this picture ^___^





:: dari kiri : abe , zul , awal [driver aku] haha ::

:: Pintu masuk dewan ::

:: tiga gadis sibuk dengan phone ::

p/s : awak , bile nak gambar dengan saya . Ingat nak snap ganbar malam pesta tapi awak balik awal . Mean tade rezeki :)

Okay reader , see you next entry . 
Assalamualaikum . Jawab sayang . Tak jawab berdosa ^__^


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com