Pages

Monday, October 24, 2011

Back to home town

Assalamualaikum peeps . Hari ney , aku tak sihat lagi lah . Esok ade test . Tak larat nak study . Tapi larat nak update blog . heeee . Bile la nak berubah aku ney . Ish3 .

Baru2 ney aku balik kampung . Tak jauh pon . Dekat je . Kalau ikutkan negeri memanglah jauh . Dari Selangor nak ke Pahang . Tapi perjalanan dy tak la jauh mane sebab ikut shortcut jalan Genting . Dulu nak balik kampung dekat Pahang la paling seksa . Sebab jalan macam ular kena palu . Aku memang mabuk lah . Now , I’ve changed ^_^ . Mane tak changed . Dulu sekolah dekat Pahang , selalu giler lalu kat jalan tu . Lapan tahun jugak la berulang jalan yang same . That’s why la dah changed . HAHAHA .

Balik baru2 ney , aku takde keje dalam kereta . So, sesi photoshoot dengan takde bakat langsung . Tetttt .. hahahaha . Giler kan aku . Malas nak story panjang2 . Enjoy with my pic =)







No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com