Pages

Saturday, April 2, 2011

2 in 1

Hye hye & assalamualaikum ..
2 in 1 . ha ? nak tawu sebab ape aku cakap 2 in 1 ? aku ade due story dalam satu emosi . macam skema je ayat aku . ta bole blaa -.- ..aku ase hari ney hari BENGANG aku . aku BENGANG dari kelas auto CAD sampai lah ke malam . ade je orang bwt aku BENGANG . sabar je lah . fuhh . now time to talk !!! winkwink J

Ari ney aku ade kelas auto CAD . mule2 ade test concrete technology . after that , ade latihan untuk auto CAD lak . time bwt latihan , ade sorang member aku mnx tolong ajar bwt drawing tue . aku bagi name samaran member aku lah . nanti pening pale lak ta paham story aku . aku panggil dy ‘S’ lah . aku pon tolong lah ’S’ ney bwt drawing . da ajar ‘S’ aku baru lah bwt aku pnyer drawing lak . time aku khusyuk bwt latihan , ‘S’ ney datang tempat aku . tibe2 ‘S’ cakap :

S : aku ade something nak story kat ko , tapi janji ko jangan tnye kat dy (name samaran dy ‘F’)
Aku : story ape ? cakap lah .

‘S’ cite yang dy nampak ‘A’ keluar date dengan gurl . eh ,jap . si ‘A’ ney aku ade story pasal dy kat story MY HEART BROKEN AGAIN =( aku ta kesa ‘A’ tue nak keluar date dengan perempuan mane pon . tapi yang aku KESAH ‘F’ yang bwk ‘A’ keluar date . ‘F’ ney pulak tawu pasal aku dengan ‘A’ dulu . depan aku ‘F’ cakap dy ta suke dengan ‘A’ . belakang aku siap tolong lagi ‘A’ ney keluar date . ape jenis KAWAN lah ko ney ‘F’ . aishhhh !!!! SERIUS aku TA PERCAYE kat ko da ‘F’ . sorry to say . ape nak jadi dengan ko ney ? nak talam bape muke ??? cepat gtaw aku . aku egat kan ko ‘F’ bole la jadi member yang nak share story. Tapi sume brubah . ko sendiri yang bwt aku TA PERCAYE kat ko . thanx a lot to ‘F’ !!!!!!! bwt aku macam ney . THANX A LOT TO ‘S’ sebab story kat aku . kalo ta aku ta tawu pape pon . sayanggggg ko ‘S’. thanx again to ‘S’ … J

:: Rase nak menjerit macam ney je ::


Second story lak . ari ney jugak aku pergi UPSI sebab nak tengok Magical World Of Music . aku pergi UPSI under Kelab Kesenian & Kebudayaan . before this aku gtaw lecturer yang aku pergi UPSI dari kolej kediaman . tibe2 tengah hari ade sorang member aku ajak teman dy blek uma sewa petang ney lepas dy amek test .dy cakap aku bole pergi UPSI dengan housemate dy . aku pon teman la member aku sorang ney . aku infrom kat member aku yang duduk kat kolej kediaman , then mintx tolong gtaw dengan lecturer yang aku tggu kat behrang .

Jam dekat phone aku dah pukul 7.53p.m . tibe2 lecturer yang nak pergi UPSI call aku . angkat2 call terus kena marah . lecturer tye aku dekat mane . bile aku cakap aku tggu kat behrang , lecturer marah sebab ta infrom kat dy . tengah pakai kasut baru aku terpikir . member aku yang duk kolej kediaman ta infrom kat lecturer ke ? ta silap aku , aku da pesan da tadi . aku pon bagi mcj tye dorang sebab nak kepastian . nak tawu dorang reply ape ? yang sorang ney reply :: EH , LUPE . SORI2 :: yang lagi sorang ney pulak :: EM . AKU PON LUPE PASAL UH . TAPI PN AGAK MARA LA JUGAK COZ LMBT :: dalam bus aku bwt okay je dengan dorang . malas nak pk sangat . nanti bertambah2 BENGANG aku lagi . LUPE ??? bole terime ke reason tue ? ta kan ta egat yang aku ta tade dengan dorang sekali ? bukan ramai pon member yang rapat pergi . termasuk aku 4 orang . aku tade da tinggal 3 orang . kalo pasal member lagi sorang , TA PERNAH lupe lak . NEY KE KAPAL KAWAN ? tayah nak berkapalkapal la sekarang . ta gune pon KAPAL KAWAN tue . kalo dorang ade hal , bole je aku tolong dorang . tapi kalo aku , dorang ade tolong ? kalo aku ta tolong dorang , ade je bwt muke lah , tarik muke lah , touching lah … hmmmmm …. JENIS KAWAN APE LAH KORANG  NEY ??????? da lah malas nak cakap . masing2 da bole pk baik buruk ..

That’s all for my entry for today .
See u next entry .
Assalamualaikum .
Luahanhatisaya ,
nasshadniemohdrostam

1 comment:

  1. ilex yew yunk...x mo mara2 oke...akak kan ada...come being my bestie..lumrah hidup kwan..mmg mcm tue...bile kite tlg leyh..tpi bile kite..diorg mcm2 alsan leyh bgi..susah nak cri dnie kwn2 yg betul sejati..ilex k...biarkan mreka...diorg rasa tue yg betul buat diorg..tpi diorg x pnh pkir kwan2 yg lain..

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com