Pages

Sunday, April 3, 2011

Aku sayang mereka

Aku rindu BANGAT same mereka . bile nak meet dengan mereka . aku nak story pasal mereka =) 


insyaallah . one find day , he become to be a professional photograpfer .
betul ta barney ?


graduate time form 5 . insyaallah jadi reliti =)

Ha , ney BESTIE aku . name dy MUHAMMAD RABBANI . kteorg BESTIE dari form 3 . aku panggil dy BARNEY’  spelling je mcm tue . nak sebut ‘bani’ je . byk giler memory aku dgn dy . lagi2 time form 3 . WEY , AKU SAYANG KO !!!  thanx taw datang uma ari tue =) . barney ney baik orang nye , caring , loving ,understanding & co0l . untung BESTIE dy (tade kene mengene langsung . hahaha .) sekarang barney study kat uitm , melake . course photography . jadi photograpfer la member aku sorang ney . dulu selalu giler mcj barney , tapi sekarang da jarang2 . masing2 ade haluan sendiri . rinduny nak gado dengan barney . IMISSYOUDAMNMUCH BARNEY . teruskan perjuangan dalam bidang photograpy . iloveyoubestie <3<3<3<3


Aku sayang ko <3

AZHANA ASYRAF !!! I call her acap . ney pon BESTIE aku gak . kteorg happy same2 , cdey same2 , gelak same2 , nangis same2 mengumpat pon same2 . hahaha . jahat kan kteorg . time form 4 aku baru jadi classmate . tue pon sebab kteorg amek aliran teknikal (Lukisan Kejuruteraan) . macam biase la . byk memory bersame =) . acap ney suke tengok cite korea & bace novel . dy selalu bagi aku ayat2 best yang ade dalam novel .

 Keikhlasan ibarat semut hitam di atas batu hitam berada dalam kegelapan . ianya wujud tapi sukar di lihat .

Ayat ney la aku egat sampai sekarang . huhuhuhu . sekarang acap study kat uitm , jengka Pahang . dy amek course civil engineering . baru2 ney acap ade call aku . dy call aku time dy tangah nangis .mesti  dy ade problem . tapi acap ta story lagi kat aku . kalo aku ade dengan ko , I give my shoulder to you . tapetape take your time . bile nak okay story kat aku taw . pape yang terjadi sekali pon . ko kene kuat acap . aja2 figthing !!!! aku sayang ko sangat2 .<3<3<3



:: my bestie ::



Yang ney pon bestie aku . name dy ANIS ADIBAH . bestie dari form 1 . everything kteorg share . sharing is caring J . time skolah , kteorg ta same kelas pon . anis kelas rancangan khas (KRK) . aku kelas aliran arab (KAA) . tapi kteorg sentiase bersame . bdk laki pon perasan . huhuhu . kteorg BUKAN LESBIAN  okay ! nanti ade pulak yang salah paham . anis ney budak pandai . time pmr dy dapat straight A’s . mean 8A’s . pandai kan ? aku dapat cket je  6A’s . pape pon bersyukur jela . time form 4 , anis pindah skolah . seriously , aku la orang yang paling teruk sekali MENANGIS . mate aku bengkak kot . anis pindah ari selase (19hb feb 2008) . aku da start nangis ari jumaat . time tue aku langsung ta bole nak jumpe anis , nak cakap dengan anis , kalo mmber aku yang lain cite pasal anis pon aku nangis . dengar name dy pon aku bole nangis . susa taw nak jumpe BESTIE macam anis . lepas anis pindah , aku still ade contact lagi dengan dy . itupon dalam bape bulan je . lepas tue da jarang contact . sampai la sekarang . yang aku tawu pasal anis sekarang , dy belajar kat uia . course law . ape2 yang terjadi , aku still egat dy . imissyoudamnmuchbestie <3<3


<3 aku rindu mereka <3

Ta lupe kat 2 orang budak ney . dorang pon BESTIE  aku . dari kiri name dy SHARIFAH NOORAZLIN . aku panggil dy ‘pah’ .  sebelah tue pulak name dy NUR ATIEQA . aku pon ta tawu macam mane aku bole rapat giler2 denan dorang . dulu time form 2-form 3 , 
kteorang macam musuh . tapi form 4 , kteorang sekepale . memang best la . lagi2 time spm . memory paling best . time spm la wujudnye KAPALAYAR . nak tawu kenape kapalayar ? sebab kteorang gabung katil , then tido 4 orang . aku , pah , tieqa & alya . bangun pagi aku la membebel sebab dorang bangun lambat . malam2 lak ade je orang jadi guard . bukan guard hostel tapi guard tido lambat . maklum la . masing2 ade CINTE MONYET !! hahahaha . dulu selalu story mory . sekarang tade mase nak story . kteorang share problem , cite2 best & macam2 lagi lah kat tumblr . pah bwt tumblr as diary kteorang (ourdiaryourlife) . so , masing2 bole update story kat situ je . hahaha . now , tieqa study kat uitm , jengka Pahang . course  science computer .pah lak study kat mahsa college . course medic . medic ape aku ta tawu . huhuhu . aku rindu korang berdue . I want to meet both of you . aku nak gtaw yang aku sayang korang sangat2 . <3<3<3

Dorang sume ney satu skolah . kami sayang sekolah kami (hahaha . tibe2 je ) . dulu 
kteorang sekolah kat Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Bentong . aku , barney & acap satu kelas . kteorang kelas Rahmah . pah & tieqa kelas taufiq . dorang ney amek Pure Science . lepas spm , masing2 bwt haluan sendiri . hopefully our relationship ever lasting . <3 AKU SAYANG MEREKA <3

:: [F][R][A][N][C][E] – Friendship Remains And Never Can End ::

Created by ,
Nassha185

2 comments:

  1. i miss u tooo,bestie.....!
    thanks 4 being my bestie ever.
    n list me in the top 1....haha.love u....
    muahh

    ReplyDelete
  2. barney , u make me cry :( sobs2 !!
    welcome 4 being my bestie 2 !!
    love you too !!

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com