Pages

Saturday, April 23, 2011

Nasib Tiga Sekawan .

Salam & hye . =)
Hello hello hye . ha, ari ney aku sempat BERBLOGGING seketika . stop jap study mechanic . aku nak story pasal nasib aku & member2 pada ari ney bersamaan 23 Apil 2011 . bagi aku story ney kelakar la jugak .

Bangun pagi , pergi mandi . Then start study Mechanic Of Structure . wow !! subjek killer la jugak bagi aku . tengah study , oppsss !! lapar la pulak . tengah jam , patot la da pukul 12 mane ta lapar . aku pon mcj member aku ajak g makan . Name member aku tue , nadiah . aku continue study aku balik . tengah study , aku dengar ade orang panggil name aku . d’nie !!!!!!! aku ingatkan nak ajak g makan . Rupa2nya , nak gtaw aku yang bilik nadih & ina terkunci . Roommate nadiah & roommate aku g outing lak . Usually , if bilik terkunci , roommate nadiah yang bukak kan pintu tue . da dy tade terpakse la kteorg usahe sendiri . Berpeluh2 tawu nak bukak pintu . bukan senang . tengok roommate nadiah bukak pintu senang je . Lastly,  nadiah mcj roommate dy , then gtaw yang bilik terkunci . Roommate dy pon balik . kejap je dy bukak pintu bilik nadiah & ina . Kesian roommate nadiah & roommate aku . Time nadiah mcj dy , dieorg ade kat Slim River . On the way nak g Hotspring kat Sg. Kelah . disebabkan bilik terkunci dieorg pon patah balik . Emmm , settle akhirnya sume pintu da bukak . So , bole g makan .

Lepas beli makanan kat café , kteorg makan kat bilik ina . Ciap makan kteorg balik bilik masing2 . aku pon nak continue study Mechanic . =) Ina follow roommate nadiah & roommate aku outing nak g jalan2 kat Proton City . Before keluar , ina bagi kunci bilik dy kat aku . Takot bilik dy terkunci lagi . Aku balik bilik , then study + dengar lagu yang ade kat dalam laptop .

Aku stop study jap sebab nak g bilik member nak tanye soalan . Before keluar aku sempat amek kunci bilik dalam drawer . Balik dari bilik member aku , tibe2kunci aku a bole masuk kat tombol into bilik aku . Eh , nape lak ney ??? Aku mampu untuk senyum je bile tengok label kat kunci v5 – 214 . hahahaha . ney kunci bilik ina . Adoyaiiiiiiii …. Lepas sorang , sorang bilik terkunci . Aku panggil nadiah ajak bukak pintu bilik aku . Still ta bole . g bilik nadiah amek pembaris . Nadiah try lagi bukak pintu bilik aku . Try try & try . Fuhhhhh , finally terbukak jugak pintu bilik aku . Aku menjerit taw . Sebab excited sangat pintu bilik da bukak . hahaha . Ney la story Nasib 3 Sekawan .
Okay nak continue study ^_^ . See you next entry . Salam =)

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com