Pages

Saturday, April 16, 2011

planning study math

Hai & salam .. ^_^

Hari ney aku nak cite cket pasal duty aku untuk hari ney . bangun pagi2 , pukul 7.30 berciap nak g kelas math . ikutkan minggu ney minggu ‘study week’ . so , mane2 lecturer ta bole bwt kelas . tapi kelas math ney aku dgn classmate aku yang mintak bwt kelas . kelas math dekat Jabatan Matematik Sains & Kompoter (JMSK) . kelas abis dalam pukul 11.30 pagi . abis kelas terus g kantin , lapar kott . aku teringin nak makan kueh teow tom yam . yumyum . sedapnye . aku beli kueh teow tomyam dgn nasi + my favorite food (tempoyak) yummy . sedap gilerr . lepas beli makanan , tengok markah penilaian berterusan untuk subjek Contract Procedure . planning untuk ari ney , nak study math je . lepas makan nak study math . nak bwt sume soalan yang lecturer bagi tadi . lepas makan dapat bwt 3 soalan je . then aku ZzzZzzZzzZzz sampai la ke petang . bangun je tido , tengok buku math . dalam aty ( tape malam ney bole study math ) . lepas maghrib aku study math . waaa .. happy nye dapat study math . tapikan sekejap je . huhuhu . bile da 0n lappy , hmmmm .. paham2 jela . tengok mukabuku(facebook) , main game TikiFarm & CityVille , texting , comment status sendiri , story mory dgn member lame n bla bla bla .. memang tayah cakap la . buku math elok je terletak atas katil . huhu . ape nak jadi dgn Nassha D’nie ney . final ta lame da . bole dikire dgn jari . planning hanye sekadar hangat2 tahi ayam . sekarang pon da pukul bape aku still ta tido ag . sekarang ade lbey kurang 39 jam je lagi nak final math . ish3 . cepat2 study sementre mase masih ade . huhuhu . okay la mate ney pon rest jugak . hope esok dapat study math . see you next entry . salam .

p/s : madam jevarathnam kate sape ta dapat 3.5 and above , next sem ke berjemur dekat tengah2 Jabatan Awam . hope dapat result yang gempak . amin . =)

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com