Pages

Monday, April 18, 2011

Final ! Final ! Final !

Hye & assalamualaikum .
Menghitung hari nak exam sangat da ney . cuak memang ade lah . takut2 aku da dapat jawab lak time exam . hope sangat dapat jawab . huhuhu . lagi sehari je lagi nak final . grrr ~~~ ketakutan melande diriku ini . hehehe . da la ari jumaat aku ta study . planning je nak study . nak menyesal da ta gune da . huhuhu . ney la manusia sudah terhantuk baru tergadah . eh , peribahasa la pulak . sekarang tade exam bm da . huhu . ari ney aku kene cover blek study aku sebab ari jumaat ta study .

Bangun pagi ( pagi ke ?) haha . pape jela . bangun dalam keadaan yang mamai , ade mcj masuk . tengok2 classmate aku . dy ajak lunch kat luar. Then , dy ade something nak story kat aku . berat gak aty nak tolak sebab aku nak study . tapi tape la aku pon keluar . nasib baik la keluar kejap je . pukul 2 petang aku da sampai kampus . pak guard pon tegur aku keluar kejap je . ah , ta kesah lah . aku nak story abt study la not abt hang out . hahaha . sengal je aku  ney .


:: study hard !! ::



Sampai2 bilik , member2 aku tengah study . haish , jeles kot tengok orang study . aku ney bile la nak study . cepat2 study Nassha D’nie . lepas rest sekejap aku pon bukak la buku Mathematics Engineering 2 dengan penuh senyuman . hahaha .  aku pon study dengan member . study study study study and study , sampai lah ke malam . aku still dengan buku math . serius ta boring langsung sebab I <3 math so much . huhuhu . aku bwt sume exercise yang lecturer bagi . perghh !!! letih la jugak . hehehe . nak tawu aku study sampai pukul bape ? jeng3 . sampai pukul 5 pagi . tue pon mate tanak pejam ag . huhuhu . aku pon stop study . takot terOVER study then ta egat pape . lagi susa . lepas kemas buku aku pon . zzZzzZzzZzz .
See u next entry . bubye J

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com