Pages

Tuesday, March 29, 2011

Heartbroken again =(

Hye & salam .
Asal bkak blog mesti ade cite .
Kalo ta bkak pon ade je cite , tapi tade mase nak menaip cite2 sume tue .
Kali ney nak story nasib aku yang same macam dulu .
Bace title pon da tawu kan kan ?
My heart broken again !!!!
Sedih kot bile jadi macam ney .
Sedih gilergiler .
Tapi aku try tuk jd kuat .
Tapi kenape mesti aku yang kene ?
Tapela maybe ade hikmah dari ape yang jadi .
Firstly , aku sabar jela time si 'A' ney mnx break .
Kononnye ta nak sedih2 , tapi aty aku ta kuat .
Serius aku nangis .
Macam bodoh gak nangis sebab ‘guy’ yang ta reti langsung nak jage aty & perasaan aku .
Da la esok tue aku nak g tournament mountain bike kat kulim .
Egatkan dapat la support dari ‘dy’ .
Tapi tue sume angan2.
Sepanjang travel aku ke kulim , aku tade mood langsung .
Asyik pk pasal ‘guy’ yang bwt aku sedih.
Time tournament , aku dapat lupekan ‘guy’ tue .
Balik dari tournament , aku ade 0n9 .
Aku tgk pic profile aku .
Aku shocked sebab name ‘guy’ tue jadi warne itam .
Due je aku pk . ‘dy’ block fb aku or ‘dy’ deactive fb ‘dy’ sendiri.
Aku mintak member aku tgk kan fb ‘dy’.
Dekat member aku pon tade .
One day , aku 0n9 kan fb roommate aku .
Then aku cari ‘guy’ tue .
‘dy’ ade ag fb . means dy block fb aku & member aku tue je .
Serius menyirap drah aku , time aku tawu .

time tgh bengang la aku tulis kat wall aku pasal 'guy' tue.
before this ta penah aku tulis kat wall macam ney .
ape bole bwt .
redha jela  .

Bile tgk kat wall ‘dy’ , hmmmmm …
Patot la … ‘dy’ ade gurl lain .
Sedih gak la bile da tawu .
Aku dgn ‘dy’ couple 1 week je .
First time , couple kejap giler .
Banyak lagi dugaan aku nak lalui .
Every Monday , kelas aku combined dgn kelas ‘dy’.
Bulan 4 nanti ade lawatan . kelas aku pergi sekali dgn kelas dy .
Hmmm … betul2 dugaan .
Aku selalu nasihat kat diri aku sendiri .

D’nie , ko anggap jela ko ta pena kenal ‘guy’ tue .
Ko kene kuat .
Biar la ‘dy’ nak bwt jahat kat org .
Tuhan tue Maha Adil , one day ‘dy’ dapat balasan jugak .
Biar la happy dgn cara dy sekarang .
Bwt baik berpada2 , bwt jahat jgn sekali .

Now aku ase aku da lupekan ‘dy’.
Aku happy dgn member2 aku .
See u next entry .
Daaa .. ^.^


3 comments:

  1. thats true dnie..lupe kan org yg x pnh sygkan kte..die akan rse lagi teruk mcm ne kamoo rse dlu..kite x minx bls bnde jhat kat die..tpi satu hari nnti die akan thu sndri..n die akan lagi teruk kena pe yg die pnh wat org sakit hati dulu..just be strong girl..dugaan tue...biarkan bnda tue lepas mcm tue...anggap x de jdoh...jgn bersedih ape yg dah g..mlah tangisi kebahagiaan yg mnanti..oke...chaiitookk !! chaaiiyyookk!!!

    ReplyDelete
  2. xhabes2 la dy nh...
    tu la lupe kt aku lg,ce cite kt aku lu...ni da membebel lak....ayoii...
    xpela,bestie je pn....:(

    ReplyDelete
  3. cik fafaz : thanx give me support .. =)
    retrpgraphy : emm ..ko kan bz dgn shooting .. tanak la dstb ko .. imissyoubestie <3

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com