Pages

Tuesday, April 5, 2011

:: Computer Aided Drafting ::

hye & assalamualaikum :)
ari ney hampir sehari aku mengadap laptop .
nak tawu bwt ape ?
bukan 0n9 okay !
aku bwt keje taw .
aku bwt keje auto CAD .
ta sume tawu ape tue auto CAD .
kebiasaannye , engineering student yang tawu .
aku lukis plan rumah aku taw .
bukan senang nak bwt.
setakat tengok je , memang senang .
lecturer aku bagi mase lebih kurang 5 ari je .
ari jumaat bagi , ari rabu kene submit .
5 ari tue kejap je taw .
kelas lain bwt plan , ade 2 minggu , sampai sebulan pon ade .
dahsyat ta kelas aku , 5 ari je .
HAHAHAHA :D
tapetape lecturer aku SEMPOI je .
aku bwt auto CAD amek mase 2 ari je .
excited giler bile da siap .
macam ta caye je .
huhuhu . 
tapi hasil keje aku tue tade la PERFECT sangat .
setakat untuk kepuasan aty sendiri tue lepas la .


ney la hasil keje aku . ^_^


ney plan rumah aku yang ade menetap sekarang .
di ligamas , batang kali .
macam mane ?
agakagak aku ade bakat jadi engineer ta ?
hehehe .
okay ! :D
see you next entry .
bye & assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com