Pages

Sunday, April 14, 2013

Good News & Bad News


Assalamualaikum. Tak jawab berdosa, jawab sayang. :D

Dah lama tak guna ayat tu. Kalau selalu sangat guna, nanti kata kita curi ayat orang pulak kan. Eh, apahal tiba-2 nak emosi pulak ni. Ish ish ish. Alhamdulillah. Selesai lunch. Aku dekat office ni. Masuk office kalau lepas makan je, confirm-2 mengantuk. Nak kurangkan mengantuk, aku pon draft entry dekat word sambil minum air mineral yang sejuk macam baru keluar dari refgirator. Balik rumah malam nanti baru publish. Idea aku nak update blog ni takde lah selalu sangat ada. Bila ada mood + idea aku draft then barulah publish.

Title entry Good News & Bad News. News ni semua ada kaitan dengan Wishlist 2013. Two in one lah cite dia. Nak Good News dulu ke Bad News dulu ? Erm *thinking* Good News dulu lah. The good news is I already had Rainbow al-Quran :) Thanks to Allah meet me with Rainbow al-Quran. May I get path truth.
Sape yang rajin follow entry-2 aku dalam blog ni, maybe dah tawu macam mane aku bole beli al-Quran Pelangi ni. Aku cita lah sikit macam mana aku bole beli al-Quran Pelangi ni. Dah ditakdirkan aku keluar survey phone adik aku dekat Econsave. Memang aku ada update blog pasal al-Quran ni salah satu wishlist aku. Tak sangka pulak bole jumpa al- Quran ni. Dah lah tinggal dua je. Macam peribahasa “ Orang mengantuk disorongkan bantal”. Seronok sangat !! Cerita selebihnya tengok lah dekat Baucer Part II.
Now, aku aku cite Bad News. Still pasal wishlist. Waaaa :’( Nak nangis dulu sebelum cite. Dalam wishlist aku ada nak grab phone Xperia E. Aku admirer pulak dekat Xperia U, P dengan S. Tapi apakan daya. Semua tinggal kenangan. Tapi ada advantages jugak. Al-kisah, aku survey phone adik aku. Dia pon ada jugak nak beli Xperia U. Tak pon Xperia P. Kononnya nak try pegang je. Alang-2 dah pegang terus jela tanya specification phone tu.

Taukeh kedai pon cita lah pasal Xperia E, U, P dengan S. Xperia U,P dengan S battery dia tak bole tukar, tak boleh bukak. Kalau rosak, terus kena hantar ke kilang. Xperia E pulak boleh pakai dua simcard. Lagiiiii la cepat jahanam. Xperia E belum sampai kedai dia lagi, ramai orang datang complain xperia E. Konklusi taukeh tu cakap better jangan beli Xperia E, U, P dengan S.

Lepas dengar taukeh tu cakap macam tu. Terus terkabus wishlist aku. Dua-2 phone pulak tu. Lastly, aku beli phone murah murah je. Nak beli dekat Tanjung minggu ni. Lepas ni takyah beli phone canggih-2. Beli phone untuk mcj + mcj + dengar radio. Camera pon dah beli. Lagi cantik gambar. Nak dengar lagu sendiri beli mp3 mp4 sume bagai tu lah. Confrim phone tu tahan lama. Takde nak hang hang.
Okaylah peeps, see you again !

Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com