Pages

Sunday, April 14, 2013

Baucer Part II


Assalamualaikum readers, blogger, stalker, follower sume bagai lah. Okay, okay, excited nak update blog ni. HAHAHA. S E N G A L je aku ni. Macam aku sorang je ada blog, gelabah giler. Okay, okay, cooolll !!! *fuhhh*

Entry kali ni aku rasa tak panjang kot. Rasanya lah. Sabtu baru-2 ni aku pergi amek adik aku yang second last dekat Sekolah Kebangsaan Agama Serendah sebab dia ada pertandingan apa ntah. Balik tu maa hantar aku dengan adik second aku pergi Econsave. Adik aku tu nak survey phone. Phone dia hilang. Sekarang ni pakai nokia 3100 macam aku je. Adik aku tu tengah simpan duit nak grab phone baru.Time tu survey phone Samsung S III. Majoriti dekat situ RM1499.

Jalan-2 survey phone, tiba-2 adik aku cakap “Bukan tu ke al-Quran yang kau nak?” Sekali aku pandang. Masya Allah. Rainbow al-Quran ! Tanya harga dengan warna. Okaylah harga dia. Stock tinggal dua je. Warna hijau dengan pink. Kat situ bole guna Baucer Buku 1 Malaysia. Apa lagi, terus call maa suruh hantar baucer. Punya lah takut orang amek al-Quran tu, aku suruh akak yang jaga kedai tu simpan. Lepas tu aku bagi RM10, kiranya aku confirm nak beli.

Harga al-Quran tu RM95, so ada lagi balance RM5. Aku pon beli lah buku SMILE by IrmaHasmie. Kiranya, aku tambahlah duit sikit. Better tambah dari burn je. Kan rugi. Part I aku dah guna RM50, Part II RM100. Tinggal lagi RM100 lagi baucer buku. See you next entry voucher.
*Entry takde lah best sangat tapi nak buat macam mane. Aku jadikan blog ni sebagai diari secara terbuka.*

Petikan buku S M I L E by IrmaHasmie

Tentukan sama ada mahu menulis secara tradisional mahupun secara digital. Diari muhasabah boleh dilakukan dalam dua keadaan. Ia dapat menjadi personal ataupun secara terbuka.


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com