Pages

Sunday, April 14, 2013

T A H N I A H


Assalaamualaikum readers.

Beria nak reader[S]-2. Bukan ramai mane pon follower. Adalah ciput je. Tak kesah lah ramai ke sikit. Yang pasti, aku nak update diari terbuka aku ni. Aku sendiri pon tak tawu lah kenapa aku buat diari terbuka. Diari personal tak pernah ada pon. Aneh-2 !! 

Okay-2 back to title. Kalau dibiarkan nanti, aku lagi merapu. T A H N I A H ? C O N G R A S ? For what ? Khas untuk Mr.N aku ler. Tahniah sebab dia menang Final Project antara jabatan. Walaupun dapat no 3. Kira okaylah tu dari tak menang kan ? kan ? At least dah merasa no 1 dalam Diploma Pembuatan Teknologi. Syabas ! Syabas !

Jap jap nak tukar watak. Ehem ehem. Sorry Mr.N, saya tak dapat nak datang, nak tengok awak present. Kalau saya still ada dekat poli, sedaya upaya saya datang booth awak. Tak banyak pon saya tolong awak. Saya tolong mana yang mampu je. Saya boleh lah nak share serba sedikit pengalaman saya masa saya present Final Project last sem. Maybe tak sama. Sebab saya Kejuruteraan Awam, awak Kejuruteraan Mekanikal. Saya nak buat wish sikitlah mewakili sebahagian Mr.N. Thanks a lot to our sister @ our senior @ kawan gaduh Mr.N. Terima kasih sangat-2 to kak Zana [Nurul Farzana]. Akak banyak tolong Mr.N saya. Saya tolong pon tak sebanyak akak. Akak pon ada bagi Mr.N nasihat pasal projek dia. Thanks again! *tak tawu nak taip apa lagi

Saje je aku buat entry ni. Tengah rajin nak update Encik Blog memang macam ni. Kalau takde masa, bersawang la Encik Blog ni dengan cerita yang dah berzaman-zaman. That’s all for this entry. Thanks for reading ^_^

Assalamualaikum.




No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com