Pages

Monday, April 1, 2013

Peristiwa April 1, 2013


Assalamualaikum peeps.

Dah masuk bulan April. Selalu aku cakap, pejam celik, pejam celik, dah bulan April. Sekarang aku nak cakap, LAMBATNYE BULAN JUN !!! Seriously aku tak sabar nak tunggu bulan Jun.
1 April 2013 . Sedia maklum, Mr N dengan group dia  present untuk final project. Dorang buat kerusi apa ntah. Tapi ada kaitan dengan phisiotraphy . Aku tak tawu sangat macam mane dia punye program present projek dekat poli. By the way, congrates sebab selesai present projek. Even ada group mate yang injured.

His group is winner for DTP


Tanpa disangka dan diduga, aku yang tengah praktikal ni kena observed. Sepatutnya lecturer call aku SEMINGGU awal untuk inform pasal observed. Tapi tak. Aku yang call lect awal beberapa jam. Terus dia gtaw nak datang. Aku tawakal jela. Feedback dari observed tu ada positive ( + ) ada negative ( - ). Bila aku dengar feedback yang negative, automatic aku terus lemah tak bermaya. Otak tak dapat nak fikir panjang.

Lepas lect balik observed aku, aku lagi tertekan. Mane taknye. Aku dah lah praktikal dekat consultant. Mane ade nak pegi site semua bagai. Keje aku dekat office je. Waaaa ~ ~ ~ tension bai ! -__- ’ Sampaikan aku nak berhenti pon ada. Punye lah malas nak fikir dah.




Dah la tension dengan sesi observed. Aku sakit tengkok + bahu lagi. Tekak pon sakit. Adoiii, dugaan betul ! Member yang lain semua dah nak habis. Dorang lagi 2 minggu nak habis. Aku ? Lagi 12 minggu nak habis. About 3 months ? Ya Allah, lame dia tahap dewa.  Tolong lah wahai mase. Cepatkan lame ni. Aku dah tak tahan praktikal lame-lame. Aku tak sanggup nak praktikal lame-lame. Maybe sebab tempat praktikal aku tak best. Lepas tu aku sorang – sorang pulak.
Kawan –kawan dekat luar sane, doakan aku okay eh dekat sini. Waaa ~_~  rase nak nangis kuat-kuat je. Haish. Saya dah besar lah *iklan kalsi-yum*

*Tak bole tengok muka sebab tension*

Bubye -.-'

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com