Pages

Sunday, February 26, 2012

Kad Raya

Assalamualaikum . Tak jawab berdosa , jawab sayang :D

Ney entry last untuk mase cuti mid-sem . Sorry tak dapat nak siapkan entry yang lain . *ayat macam beribu je follower aku . Ah , kesah ? Aku tak kesah . Blog aku kan ? Suka hatilah nak cakap ape . Hari ney hari ahad . Last day cuti untuk cuti mid-sem . So, entry ney maybe simple je kot . Tak banyak gambar .Title ‘kad raya’ macam nak raya dah .Tapi puasa pon belom . hihihi

Bangun pagi breakfast KFC . Cayalah !! Hidup nak makan mewah je . Anyway thanks to my uncle to have cost KFC for breakfast . My uncle datang rumah sebab nak hantar kain langsir yang tak cukup . Sebab my mum jahitkan langsir untuk rumah baru dy .

Time nak hantar uncle aku balik *hantar dekat pagar rumah je. Maa bagi aku satu plastik . “Nah, pilih kad raye kau. Kalau buang nanti bising.” HAHAHAHA . See , aku ‘cerewet’ kan ? Sampai maa aku nak buang kad2 raya yang dah berzaman pon aku tak bagi . kihkihkih . Okay sesi pemilihan kad raya . Ceeewaahhh !! Ade pemilihan lagi tu .

Taraaaaa !!! Ney lah kad raya yang terpilih . Tahniah kepada kad2 yang bertuah :D


Banyak kad raya aku simpan dari tahun 5 . Makk aiii !! Nak dekat 10tahun dah usia kad aku . Tapi kad yang bertuah semua dari aku form 1-form 5 . Dulu nak raya je , semua sibuk nak bagi kad raya . Sekarang nak dapat kad raya pon susah . Mesej raye je berlambak . Habis raya delete . HAHAHA . Aku nak simpan kad2 yang bertuah :D

Okaylah see you next entry . Mau packing barang nak balik rumah sewa -.-‘




2 comments:

  1. rindu kot zaman muda mudi . semua sebok nk beli kad raya .. sebulan sebelum raya dah jimat duit nk beli kad nk bagi kt kawan2 yang terpilih ..hehhe

    ReplyDelete
  2. rindu yang teramat sangat . bile dapat je kat raye dari mane2 member happy giler . kire macam bertuah sangat2 . kihkih

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com