Pages

Monday, February 6, 2012

2 Februari 2012

Hye peeps , jumpe lagi :D 12hb Februari 2012 bersamaan hari Khamis . Macam biase pergi kelas dengan muke tak cukup tido . Sebelum masuk kelas silent phone . Nanti berbunyi dalam kelas , tak pasal2 kene bahan .

Tengah syok take note dalam kelas , meja aku ade vibrate . Alahai , mr. N mcj ke ? Bukan2 . My mum call . Asal la maa call pagi2 ney . Aku reject semua call . Tapi hati ney tak tenang jugak la . Mimpi ape maa call pagi2 ney . Dah bagi mcj dah cakap tengah kelas . Dalam kelas jugak , aku curi2 call maa . Ingatkan PENTING sangat call aku banyak kali . Rupe2nya nak gtaw yang makcik aku dah bersalin. Lepas dapat tawu makcik aku dah bersalin , aku takde feel langsung. Excited pon tak . Dalam kepale otak ney banyak sangat mende nak settle . Nak hantar report traffic , nak siapkan keje pastu bla bla bla bla . Banyak la keje aku .

Habis kelas , balik rumah baru lah aku sibuk call makcik aku yang ade anak kembar . Boraklah  macam2 . Petang tu aku tido . Tengah tido phone aku bising nak mampos sebab ade mcj masuk . Sapelah yang rajin sangat nak MMS aku ney . Tengok2 makcik aku yang bersalin tu MMS gambar anak dy . Alahai sepet la Iman :D

Sekarang dah ade dua orang yang name IMAN dalam family aku . Sorang family belah maa , sorang family belah ayah . Sorang boy , sorang girl .

[Iman family belah maa]

Nama : Iman Nawrah binti Mohd Fathullah
Tarikh lahir : 12 Februari 2011
Tempat lahir : Johor [ tahu negeri je . Hospital mane tak tawu. ]
Anak ke berape : Sulung [ cucu ke 3 , cicit ke 3]

[Iman family belah ayah]

Name : Iman Aqil bin Khairil [name full papa Iman aku tak tawu]
Tarikh lahir : 2 Februari 2012
Tempat lahir : Hospital Selayang
Berat : 2.81kg
Anak ke berape : Sulung [cucu ke 22]

Due date Iman Aqil sepatutnye 12 Februari 2012 . Kalau tak dah same birthday dengan Iman Nawrah just lain tahun je . Iman Aqil cepat 10 hari . Takpe2 . Semua tu tak penting . Aku pon dah balik kampung baru2 ney tengok Iman Aqil :D 

p/s kepade makcik2 family ayah : Sape yang belum kawen , cepat kawen . Yang dah kawen , takde ke yang nak bagi saya sepupu kembar perempuan lak . Kembar lelaki dah ade . Oppsss !! hahaha :D

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com