Pages

Saturday, February 25, 2012

Wishlist Blogger Yang Aku Nak Jumpa

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Entry ke 3 mase cuti :D Saya seorang mahasiswi Politeknik Sultan Azlan Shah dalam jurusan Kejuruteraan Awam , Semester 4 . Saya masih berjinak2 dalam dunia blogger ney . Perghhh !!! Ayat aku macam nak buat essay BM . Back to normal n_n . FYI aku masih baru laa jugak dalam dunia blogger ney . First buat blog tak tawu pon blogger yang famous amos sume bagai ney . Explore punye explore baru lah tawu .

                 è Yuyu Zulaikha

Sape tak kenal blogger yang kecik molek ney dengan blog kupukupukecik . Mesti kenal kan . Baru2 ney kak yuyu ade live dalam RTM . Biasa aku tengok kak yuyu ney dalam FB je . Terjah blog dy . Time aku pergi Bangi , aku jumpe kak yuyu ney . Serius comel sangat :D Time tu aku tengah lunch . Tak sangka pulak bole jumpe kak yuyu . Ape lagi dah jumpe , sempat la jugak snap gambar . Hope dapat jumpe kak yuyu lagi ^_^


   è Maria Elena Zarul

Kak Maria ? Yang gorgeous + awesome tu ke ? kak maria ney bukan setakat famous blogging je . Vlogging pon famous jugak . Video kak maria best sangat . Suka tengok dress up kak maria . Untung abang Asfirdaus . Anyway , congrate kak maria sebab dah jadi tuning abang Asfirdaus :D Nak sangat sangat jumpe kak maria yang awesome ney . Hope , one day dapat jugak jumpe kak maria :D
               
   è Fatin Liyana

      Sape yang tak kenal FL ? Fatin Liyana adik kepada abang Asfirdaus :) Mahasiswi dalam bidang perubatan . Famous dengan http://honeykoyuki.blogspot.com . kak fL ney selalu dengan kak maria. Kalau tak silap kak fatin ney modeling jugak . Dress up dy macam mane pon still cantik + menawan + anggun. HAHAHAHAHA . Nak jumpa FL !!!! Pleaseeeee

  è Diana Yusof

Famous dengan yanayonet . kak yana ney senior aku dekat SMK Seri Bentong, Karak, Pahang . Tapi kejap je sebab dy pindah . Suke sangat tengok kak yana dengan abang rahman . sweet couple :D Abang rahman pon ade blog jugak . Best sangat duadua blogger ney . Boleh tak ketemukan aku dengan kak yana & abang rahman . hihihi . Wish come true .
  
Hope one day dapat jumpe dengan famous amos blogger :D See you next entry n_n



2 comments:

 

Template by BloggerCandy.com