Pages

Sunday, March 11, 2012

Sorry !!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Hye peeps , korang sihat tak ? Hope sihat2 semuanya . Dah lame kan aku tak update Encik blog aku ney . Kesian dy. Aku rase kalau tak update blog pon takpe sebab belum tentu aku orang nak terjah blog aku. Ah, itu semua tak penting bagi aku . Tengah hari tadi aku ade tweet dengan old school-mate @ sahabat blogger jugak . Dy tanye aku pasal blog.



Waaa .. awak selalu terjah blog saya eh ? kihkihkih . Sorry sangat sangat. Sejak dua menjak ney aku busy dengan report, assignment, test semua bagai lah . Ikutkan hati ney, nak je meng-update blog. Dalam kepale ney macam2 nak story morry . Tapi mase tak mengizinkan . Aku kalau dapat menghadap blog , memang tak jadi lah keje lain. Ney pon aku curi2 mase .
Okaylah see you next time . *tapi tak tak tawu lah bile u_u


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com