Pages

Thursday, February 23, 2012

Cuti Mid-sem

Assalamualaikum . Tak jawab berdosa . Jawab sayang n_n

Baru ade mase nak meng-update blog yang dah berhabuk . Actually , aku dah start cuti mid sem . Cuti aku tak lame pon . Kejap sangat . Seminggu je . Tapi aku tak macam cuti pon sebab busy siapkan final project .

è Dahsyat tak kalau aku busy macam ney ? HAHAHA


Okay aku nak story morry pasal travelling aku nak ke Bangi . Kteorg gerak dari Behrang hari Ahad . Nak gerak hari Isnin pagi takut jammed . Nak kate ktorang ney expert sangat pasal jalan tak jugak . Phone aku tak bole nak install GPS sebab bole hang . Ktorang nak cari jalan gune Google Map je . Nasib la sorang member aku ade broadband . Ade gak contact member2 mintak tolong .

Planning nak pergi Balakong rumah makcik aku . Ktorang dah sampai Mines . Kire okay lah . Sebab Balakong dah dekat dengan Mines just cari jalan nak masuk je tak tawu . Kononnye nak buat surprise dekat makcik aku . Cari punye cari , last2 ktorang dah sampai Bandar Baru Bangi . Padahal , ktorg tak tawu pon jalan nak ke Bangi . Sebelum ney pernah pergi tapi tak ingat jalan .

Ktorang stay dekat rumah sepupu member . Rumah dy area Sungai Dalam Ramal [SUDARA]. First day keluar rumah pukul 7 a.m . Perghhh !! Bese lah area bandar , pagi2 dah jammed . Planning stay Bangi sehari je . Disebabkan keje tak dapat nak siapkan , so kene stay 2 hari . Petang tu free , so boleh pergi Seri Kembangan rumah sepupu yang twin tu . Aku sempat drive lagi nak pergi rumah makcik . heee . suke-suke :D
è Perumahan makcik aku belakang bangunan Minlon


Lepas pergi Balakong , ktorang pergi mcd dekat area Giant Bangi . Then, window shopping kat area Giant even takde pape sangat . Beselah perempuan , tak window shopping macam tak lengkap hidup . HAHAHA . Dah penat jalan ktorang pon balik . Tibe2 member aku yang drive tu , kaki dy cramp . Masuk dalam kereta dy mintak aku drive . Makk aiii !! Aku ke ?? Dah lah tak pernah drive time malam . Pastu tengah2 bandar lak kene drive . Alhamdulillah sampai rumah dengan selamat . kihkihkih.

è Giant Bangi

è McDonald :D



Last day kat Bangi , ktorang siapkan keje . Dah siap , ktorang gerak perg Paroi . Sebab nak ambil mak member . Tak jauh pon kalau dari Bangi . Malam tu jugak , ktorang balik rumah masing2 . Serius , letih sangat 3 hari travelling . That’s all . Rasenye dah cukup panjang dah entry yang ney .
See you next time reader . Thanx for reading n_n


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com