Pages

Monday, February 6, 2012

Do Agaiin !

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera .

Sesi membersihkan blog . Habuk tak banyak lagi . Maklumlah busy dengan assignment + report . Mengalahkan nak amek PhD . Bukan Perasaan Hasad Dengki taw . Aku baru amek Diploma tapi keje banyak giler . Tapi takpe , semua ney adat jadi student . Nak berjaye kene ade usaha :)
Title entry ‘ Do Again ! ’ . Aku buat ape eh ? hahaha . Aku pernah janji taknak buat dah tapi aku buat jugak . Sebelum tu nak say sorry dulu dekat En. Mior . HAHAHA . Maybe ade yang dah tawu bile aku mention name En. Mior .

Kelas time ney aku B.O.R.E.D giler . Takde mood langsung nak follow ape yang lecturer suruh . Keje aku tengok orang buat keje + kacau orang . Bukan aku sorang je taw buat keje ney . Tablemate aku pon join :D Dah la time ney graf aku last week tinggal kat uma . Hilang mood aku nak belajar . Sem ney tak bawak earphone dah g kelas . Maybe dah I.N.S.A.F kot . HAHAHA . Macam biase la aku dengan tablemate , curi-curi snap gambar dalam kelas n_n

--> Ney ketua kelas aku . Kalau buat keje memang serius . Aku nak tanye pon takut.

--> Ney name dy paan . Aku tak tawu la macam mane dy bole fokus time ney . Musykil aku o.O

--> Ney nak tangkap gambar En. Mior . Kualiti gambar kurang bagus sebab snap gambar dalam ketakutan .

--> Ney aku . Serius tak aku buat keje ? hahaha . Time ney terpakse berlakon buat graf even tak tawu sebab takut En. Mior . Credit by tablemate .

--> Ney gambar sampingan . Bukan time kelas Geotechnic 2 , time kelas Structural Analysis . Muka-muka student yang tak siap keje . huhuhu

Entry ney tak panjang berjale macam dulu . Entry ney ' short and simple ' . Okay see you next entry :D

p/s : imissyou Mr.N ♥

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com