Pages

Friday, February 24, 2012

5-star home

Assalamualaikum bloggie and silent readers

Ney entry ke -2 dalam mase cuti mid-sem . Kene update cepat sebab ade silent reader mintak update blog . Sorry lah kemalasan melanda diriku . Kalau ade orang volunteer nak typing-kan entry aku confrim2 blog ney selalu update . hehehe

Title entry ‘5-star home’ biasa orang talk about 5-star hotel . Kali ney aku nak buat kelainan sikit *lain lah sangat Let’s start the story . Baru2 aku stay rumah sepupu member . Serius cantik giler rumah tu . Dah lah cantik pastu besar pulak . Hidup mewah kot . Perghh !! Puas giler dapat rumah macam tu . Sepupu member aku tu baru balik dari Australia . So , barang dy ade lagi yang tak kemas .

Ktorang tido kat rumah tu macam tidur dekat hotel . Aircond confrim2 ade . Toilet cantik . Kalau dah masuk rase macam taknak keluar . Dahsyat tak ? Kat rumah tu ade 5 bilik tidur , 1 bilik solat . Bilik solat tu dah macam surau khas untuk dalam rumah . Dalam bilik tu siap ade tempat amek wudu’ lagi . Comel sangat . hahahaha .

Perumahan dekat area Bangi , serius aku cakap semua rumah besar2 . Macam istana ade . Macam masjid ade . Kaye giler lah . Okay aku nak share sikit je gambar ‘5-star home’

# ney dari luar rumah . sorry gambar kurang kualiti sebab dune camera biasa je #

# ruang tengok tv. abaikan beg yang ade #

# ruang tamu . ade 2 set perabut bahagian ruang tamu . 1 set sofa dgn  1 set meja dlm gambar.abaikan orang yang ade kat situ -.-' #

# ney bahagian atas. kat atas ade 4 bilik #

# ney salah satu rumah yg sempat aku snap .time ney tengah jammed. besarkan rumah tu#

Rasenye ney je kot nak share :D Tapi ade message for 'my future husband' . Awak bole tak kalau saya nak rumah macam tu . kihkihkih . Kesian 'future husband aku' . Sorrylah aku ney demand sikit . See you next time .


1 comment:

  1. nice entry rumah 5 star...hahahaha..rumah saya rumah teres pun sy dah anggap 5 star..huuuu =)

    apa2 pun jgn lupa folly my blog..
    *lupa sama ada kamu dh follow sy ke belom..hehehhe..

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com