Pages

Sunday, December 18, 2011

Siapa anda ? Anak mak atau Anak ayah ?



Assalamualaikum bloggie & silent readers .

Korang nampak tak banner kat atas sekali ? So korang tawu lah yang aku ney join content . Actually aku pernah story pasal anak ayah dalam entry aku yang lepas2 . Yang tawu maybe silent readers aku je . HAHAHA .

Anak mak atau anak ayah ? HAHAHAHA . Maa aku sendiri cakap aku anak ayah . Sebab ?? Haaa , ney aku nak story mory . Dari sekolah lagi parents aku susah sangat nak bagi aku hangout dengan member2 . Serius takde life kan ?? Time aku sem 2 , member2 ajak keluar pergi KL . Planning nak pergi senyap2 . Tapi rase tak sedap hati . Lastly , aku gtaw makcik [mummy] .Da dapat idea call ayah gtaw nak hang out . Mummy pesan cakap dengan ayah gune ayat psiko sikit , baru dapat permission . Aku ikut sume step yang mumuy bagi . Perghhh !!!! Ta percaye akhirnye aku dapat permission .

Thanx alot to mummy & ayah =)

Sampai kL terus g The Curve . Pastu member nak makan Big Apple . Pergi la Big Apple . Tengah nak tangkap gambar Big Apple . Tibetibe . Tetttttt ... HAHAHA . Phone sony w910 mention btG kaLi calling !!!!Ya allah ...Ma call !!!Aku terus blurr & ta tawu nak bwt ape ..Nak ta nak aku angkat jela ..


ma : kat mane ? (dalam aty mane ma tawu aku kat lua ney .. pelikny ..)
aku : nape ?
ma : ma,tye ney kt mane ?
aku : (nak tak nak kene jawab jugak ) kat kL ..
ma : ta bagi tawu ma pon ..
aku : orang da gtaw ayah da ..
ma :emm .. lepas ney nak pape mintak ayah .. jangan mintak ma ..
aku : (terus diam .. sebab ta tawu nak bwt ape da)
ma aku pon terus bagi phone kat adik aku ..
  
Lepas ma aku letak phone . Tup tup tup !!!
Aku menangis kot . Aku da ta tentu arah . Aku terus call my aunty nak cite sumeny . Mummy pon ta tawu nak bwt ape . Mummy just pesan “kakak jangan la pk sangat . Bia je . Kakak da hangout dengan member kene la happy2 . Ta kan nak cdey2 lak . Da2 ta mau nangis2 . ” Mummy soh call ayah . Mintak tolong ayah backup . Aku pon call ayah . Ayah bole gelak aku nangis . Sabo jela . Ayah aku cakap “ Macam la ta kenal ma 2 macam mne ..da2 t pandai2 la ayah nak cakap ape…” Perggghhh !!!!Ayah backup aku …

Thanx ayah !!!

Sampai sekarang kot , maa selalu perli aku . Pape2 yang aku nak semua kena mintak ayah . Sebab maa kate aku anak ayah . HAHAHA .

Ney gambar family aku
- En. Mohd Rostam + Pn Norazian bersama lima cahaya mata-

Aku nak tag dekat :

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com