Pages

Friday, December 2, 2011

Shopping

Assalamualaikum bloggie & readers 

Cuti dah start . So , ney la time aku dengan adik aku yang second tu nak shopping same2 . Kalau tak sorang duk hostel . Sorang lagi tak reti2 nak balik rumah . * sape makan gula2 dialah rase manis . HAHAHAHA . Cuti kali ney aku tak keje sebab cuti kejap sangat . Lagipon , aku nak pergi holiday dengan sepupu sepapat aku . Kalau keje susah , nak apply cuti bla bla bla *lari dari tajuk .

Aku dengan adik aku ney beza tiga tahun je . Tapi kadang2 kiteorang mcam kembar . Kalau beli baju , mesti pattern same warne lain . Tak pon warne same pattern lain . Bukan setakat baju je kasut sekali . Baru2 keluar dengan dy . Beli belt same , necklace same . Kalau maa  tawu  , mesti maa bising . Sebab selalu sangat beli barang same . Aku dengan adik sempat lagi borong KINDER BUENO . Dah lame tak ber-BUENO .

Have fun with my picture .




 :: ber-BUENO sambil ber-BLOGGING ::

Thanx for reading my post :)



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com