Pages

Saturday, December 31, 2011

Menang Contest

Assalamualaikum bloggie & silent  reader

Hahahaha ..  Banyak mende aku nak story . Tapi aku nak story pasal aku menang contest dulu . Yang lain , coming soon . Rasenye tak semua orang taw aku menang contest . Yang tawu aku menang mesti stalker aku . Opss .. Terperasan lak . Maklumlah aku ney tak HOT&FAMOUS macam korang .

Aku masuk contest Anak mak atau anak ayah ney sebab mencube nasib . Sebelum ney , ade masuk contest tapi tak menang pon . Satu petang tu aku login blog . Tengok dekat shoutbox : -


Ada entry untuk aku ? Then aku on klik name dy dekat shoutbox .


Keputusan contest anak mak anak ayah ??? Aik ? dah ade keputusan ?? Aku pon tak ingat bile last date contest tu . hahahaha .
The winner

Eh , blog aku !!! Serius terkejut . Berkali2 aku bace entry tu . Macam tak caye aku menang . Tak kesah lah hadiah dy lumayan atau tak , yang penting aku PERNAH menang contest . Dah menang pon cukup berharga bagi aku .
Okaylah . See you next entry . ^__^

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com