Pages

Saturday, December 31, 2011

Balai Polis Behrang

Assalamualaikum .


Balai polis behrang ? Knape eh ? hahahaha . Actually before daftar sem 4 , aku datang Behrang awal sehari sebab nak buat report dekat Balai Polis Behrang . Kalau buat report mesti ade kes kan ?? Haa .. memang ade kes pon . Barang dekat rumah sewa hilang . Lebih kurang kes pecah rumah lah . Tapi rumah takde kesan kene pecah pon . Takpe2 . Tu semua polis punye keje .

First dapat tawu barang hilang , serius aku tak tawu nak buat pape . Otak jadi blur *___* macam main2 lak . Petang tu jugak , housemate datang rumah aku . Malam tu aku follow dorang balik . Sampai balai , terus buat report . Then kene tunggu Sarjan Mejar bahagian siasatan . Makk aii , bapakk la lame nak tunggu . Time tengah jumpe SM [Sarjan Mejar] , nervous kot ! Maklum lah first time buat report pasal barang sendiri hilang .

Siap buat report dekat balai , kene pergi rumah sewa lak . Perghh !!! Macam kes besar je bile polis dah follow kereta member aku . Settle kat rumah dalam pukul 2 pagi jugak lah . Kepale otak aku serius dah blur . Semua keputusan dekat tangan aku . Tak pernah pernah kot jadi macam ney . Pengalaman ! Pengalaman ! So , sampai sekarang kes masih dalam siasatan . 


p/s : bukakan lah pintu hati orang yang ambil barang aku tu . amin

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com