Pages

Friday, December 2, 2011

BF Baru ?

Assalamualaikum . Tak jawab berdosa , jawab sayang . Mane satu korang nak ? HAHAHA . Lu pikir la sendiri * sorry abg nabil pinjam trademark . Jangan saman saya lak . :)

Okay okay . Dah bace title aku ? Bf baru ? hahaha . Actually bukan bf tapi bff . Bukan boyfriend taw , bestfriend forever . Time sekolah dulu aku ade bff . Dalam banyak banyak bff , ade sorang je boy . He is Rabbani . Yang lain semua girl . Anis , TieQa , Pah , Acap & Alya .

Bile aku dah masuk poli , aku dah jauh sangat sangat dengan bff aku ney . Bulan 12 nanti aku dah masuk sem 4 . Selame aku dekat poli , baru sem 3 aku jumpe bff . hahaha . Thanx Mohamad Nadhir b. Mohd Nayan sebab sudi jadi bff . Okay , nak story sikit pasal Nadhir .

Kiteorang satu poli , satu course tapi kelas lain . Aku kelas DKA B . Nadhir kelas DKA C . Before this , pernah belajar satu dewan kuliah tapi tak pernah bertegur sapa . Bulan 10 hari tu , aku ade camp . Alaa , Kem Perlok yang aku ade cerita tu . Korang tengok lah balik entry pasal camp tu . Time camp , aku satu group dengan Nadhir ney . Nadhir ney , nak kate sombong tu tak jugak . Dah kenal baru tawu . Time camp aku tengok , Nadhir ney gile gile jugak la dengan budak kelas dy .

Abis camp , kteorang ade contact . Kalau text , friendly giler Nadhir ney . Tapi bile face to face . hahaha . Segan + malu . Nadhir ney pemalu sikit orang nye . Lastly , hope our friendship ever lasting . Until death right ? HAHAHA . Eh , jap . Sape sape yang admire si Nadhir ney , bole la gtaw aku . Nanti aku adjust kan . Nadhir ney single lagi . hahaha . That’s all about my new bff :)

:: ney la bff baru aku ::

p/s to Souls Bizarre : Sorry , I ade promote u . hahaha . Just for fun okay bff .

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com