Pages

Sunday, July 3, 2011

Wajah Baru

Hye blogger & reader yang setia =)

Hari ney nak jadi sopan sikit boleh tak ? Usually , bahase kan diri dekat blog ‘aku’ , hari ney nak tukar jadi ‘saya’ . Boleh kan ? Saje nak tukar angin +.+ Takde orang kesah pon kan ? Iyelah blog saya , cerita saya , suke hati saya . hehehe . See , kegilaan saya dah keluar . Cik Nassha cukup2 !! Jangan nak merapu . Ngeeeee … I’m sorry ( saya tak secomel Amir) ..

Okay2 . Actually , saya takde planning pon nak bertukar wajah baru kat blog kesayangan saya ney . Tibetibe je mood nak berwajah baru sampai . So , saya pon go on jela . Mood tengah ade kan . Banyak sangat saya belajar edit blog dekat tutorial alyaeyanaqaisara.blogspot.com . Antara tutorial dy , TUTORIAL : Customize snow in blog , TUTORIAL : Facebook Like Button , TUTORIAL : Bubble cursor , TUTORIAL : Ayat bergerak di menu bar .  Simple sangat tutorial dy . 

Kepada blogger2 yang dah lame bergiat dalam dunia blogger , boleh lah suggestkan saya mane2 blog yang ade tutorial . Maklumlah saya ney budak baru belajar dunia blogger .
See you next entry J

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com