Pages

Thursday, July 7, 2011

Family Day

Assalamualaikum reader & bloggie . Tak jawab berdosa  , jawab sayang .

Baru2 dekat perumahan aku ade bwt Family Day dekat Ulu Kalong , Ulu Yam . Boleh tahan gak la seronok . First time bwt family day . Memang awal giler la gerak dari rumah . Jam 6 ** da gerak g tempat tue . Family day berlangsung satu hari je . Hari ahad bersamaan 3 Julai 2011 . Tema family day warna hijau . Semua family yang datang sporting .

Aku kena settlekan bahagian pendaftaran , game & hadiah . Perghhh !!! Bukan senang nak handle . Banyak aku kena tolong sebab antara anak2 yang datang , aku la paling besar taw . Bukan tua . hehehe . Pagi2 ade senam erobik . Then sukaneka anak2 , remaja , ibubapa . Boleh tahan gak la game dy . Have a fun ^_^  Makanan tayah cakap la memang banyak . Ade ayam , ikan , udang , sosej . Macam2 adelah . hahaha . Time sukaneka untuk mak bapak , anak2 sibuk nak mandi sungai . Kalau tak bagi dorang distrub lak time game . So , mak bapak terpakse la bagi . huhuhu . Kelakar sangat time mak bapak sukaneka . Makne tak nye . Yang kalah pon nak number satu . Susah gak lah nak control mak bapak . Mak bapak ney degil jugak kalah anak2 . Time nak explain pasal game , time tu jugak la dorang nak bercakap . Kalau anak2 pulak , tak nak dengar cakap . Suruh beratur , dorang main2 .

Dah settle game , sesi makan , makan dan makan . Aku suke time ney =) Adik2 aku still berendam lagi . 4 jam gak lah dorang dalam sungai . Suruh makan pon tak nak . Tak paham aku . Lepas settle penyampaian hadiah , majoriti family balik rumah . Yang tinggal ade la dalam lima family lagi . Tak ramai sangat . Sebelum aku terjun sungai , aku sempat karaoke satu lagu yang amat bermakne . Nak tawu lagu ape ? Lagu ney jiwang sikit je . hehehe . Lagu Orang Yang Ku Sayang . Okay sampai disini sahaja . Enjoy with my picture . =)




:: sesi pendaftaran ::

:: dua gurl ney my younger sister . Dua dua menang isi air dlm botol ::

:: this is my brother . Johan utk game pijak belon di kaki musuh ::

:: cari syiling dalam tepung ::

:: lari berpasangan ::

:: it's me ::

:: bbQ time ::

:: aku , maa , ayah . Adik yg lain dah terjun dlm sungai ::

::yummy !! finger licking good::

See you next entry . ADIOS :)

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com