Pages

Friday, July 8, 2011

7 July 2011

Assalamualaikum :) Tak jawab berdosa , jawab sayang =.=

Tarikh keramat untuk mulakan hidup baru , matlamat baru dan azam baru . Perghhh .. Ayat tak bole bla . (tangan kat dada mata kat atas) *_* Bangun pagi ,bersiap untuk daftar sem 3 sesi Julai 2011 . Awal la jugak aku sampai Behrang 2020 . Tak silap aku dalam jam 8.30pagi . Aku hantar barang2 dekat rumah sewa dulu . Dah settle , baru gerak pergi poli .



Sampai2 macam tade orang je kat poli .  Pergi dewan kuliah Jabatan Awam daftar diri . Lepas tue , lepak dengan classmate . Cuti dua bulan , macam2 story ade . Tak tawu lah bile bole habis . huhuhu . Dalam kelas aku sempat lagi snap gambar dengan tablemate aku . Seronok sangat bile tablemate tak jadi berhenti poli . Sayang tablemate <3 <3

Ney la tablemate aku . Janji duduk dengan aku sampai sem 5 taw . Sem 6 kite Li .

Lepas lepak , baru pA ( penasihat akademik ) panggil utk daftar modul . Sem ney jumlah keseluruhan jam kredit 17 je . Majoriti 2.0 . Ade satu je 1.0 . Aku belajar 9 subjek . Final maybe 5 subjek kott . Aku pon tak sure lagi . Ngeee .. Macam tak confident lak nak masuk sem 3 . haish . Erm .. Aku baru berangan nak Li ( Latihan Industri ) dekat Johor . Ma dengan ayah pon dah bagi greenlight . Tapi … Lecturer bagi tawu sem aku Li time sem 6 . Perghhh !!! Lambat lagi . Kalau tak silap aku , awal tahun 2013 . Ape Pon Tak Boleh . hahaha .



Ney borang utk daftar modul . Sorry lah tulisan tak cantik . huhu

AA301 - ISLAMIC CIVILIZATION
AE301 - COMMUNICATIVE ENGLISH 2
AS101 - SOFT SKILLS
BA301 - ENGNEERING MATHEMATIC 3
AW201 - OCCUPATIONAL SAFETY & HEALTH 2
CC301 - QUANTITY MEASUREMENT
CC302 - HIGHWAY ENGINEERING
CC303 - HYDRAULICS 1
CC304 - GEOTECHNICS 1

Settle daftar modul , aku balik ke rumahku syurgaku . hehehe . Member2 aku yang lain semua balik umah sewa ^_^ Aku pergi umah sewa hari ahad . Ngeee .. Cepatnye mase berlalu .
Okay lah . Wish me luck for sem 3 :) ADIOS

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com