Pages

Monday, July 25, 2011

Ape Pon Tak Boleh

Hye peeps :)

Now aku dah start kuliah . First week takde assignment lagi just kena bwt nota je . Timetable memang pack . Tapi first week tak rase lagi kepadatan jadual tu . Perghh !! ayat tak bole bla kan kan ?? hahaha . Over macam mane pon ayat aku , blog aku . Who care ? Enough ! Continue talk abt timetable . Nak tawu nape tak rase timetable pad ? Sebab lecturer masuk kelas kejap je . Kelas 2jam , jadi 1jam . Bengkel 3jam jadi 1 jam . hahaha . Ape Pon Tak Bole . Ney yang bwt aku sayang giler kat lecturer .
Habis kelas , balik rumah sewa . Ape Pon Tak Boleh . Nak online tak boleh . Nak surf internet tak boleh . Semua bagai lah yang berkaitan dengan internet tak boleh . Amat la bosan . Nasib baik lah dekat rumah sewa ade tv . Takde tv , tak boleh online tak tawu lah ape jadi .

Sekarang aku di rumahku syurgaku . Perghhh !!! Syok giler sebab dapat online . Maklum la dah ketagih nak online . hahaha . Assignment berlambak tapi tade sat upon aku bwt lagi . Tape2 bwt keje slow2 . Biar lambat asal selamat . kihkihkih . Kalau ma tawu ney , abis aku .

Actually , aku rase tak terlambat lagi nak story setiap saat , setiap detik di PSAS . hahaha . Ayat tak boleh bla kan ? First day kelas , pergi kelas naik kereta . Member yang drive. Sampai kelas  majoriti member pakai baju baru , kasut baru , shawl baru , beg baru , semua bagai lah baru . Satu kelas bau kedai . hahaha . So , sesi menganjing la budak2 kelas aku . Baik laki , baik pompuan . Same je . Aku tak nak story byk tapi nak upload gambar je :)

--> parking motor . korang boleh pilih je mane yang korang suke . hahaha 

--> ney time kelas geoteknik . Malas nak salin so snap pic je . heeee

--> ney student paling rajin sekali . haha . first class highway da kne g library cari lima buku pasal highway . 
-.-

--> ney time bengkel lak . kne tunggu turn nak timbang biker . =.=

Ade banyak lagi story , tapi mase tak mengizinkan . Petang ney dah nak balik Behrang . Nampaknya bersawang la blog aku lepas ney . Nak update kena pergi cc . haish !! +.+
Okaylah see you next entry .
Bubye :)

2 comments:

  1. ceh rajin sgt ke cik nassha dnie oii....da berani pakai shawl g kelas eaa..hahahahaha... =)...rugi akak x de..kalo x leyh ngutuk ko lebih2...hahahaha... =)

    ReplyDelete
  2. hahahaha ..
    sebab tu sy pakai shawl time akak tade .

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com