Pages

Wednesday, July 6, 2011

Packing barang =.=

Mood : malas + tade feel nak balik Behrang

2 bulan cuti sem . Dah nak habis ? Macam tak percaye la pulak . Lepas aku resign rase sekejap giler mase berlalu . Ini tidak adil :D Dah resign keje aku menghadap lappy je . Update blog + edit gambar + berfacebook sampai bosan *_* . Maa da start bising bile aku tak packing barang satu mende pon . Housemate aku dah sampai dekat rumah sewa . Aku ? Masih setia di rumahku syurgaku . hahahaha . Tak nak balik lagi !!!!!

Bangun pagi , maa kejut . Kejut sambil bising . Dari aku sakit telinga baik aku bangun cepat2 . hehehe . Tibetibe maa bersuare “ Eh , kau ney tanak pergi bayar yuran ke ? Nak pergi BSN laa . CIMB laa. Esok dah nak g daftar. ” Perghhh !!! Memang terkejut la aku . Ha ?? Esok pergi daftar ? Hari ney hari ape ? A’ah laaa … Hari ney hari Rabu . OMG !! Ape lagi bangun dan terus bersiap nak settle yuran . Dalam kereta , aku pikir banyak lagi nak settle . Barang satu ape pon tak beli lagi . Baju jangan harap la nak kemas lagi . Erm.. kemalasan melanda diriku ini .. hahahaha . Okay ! Rasenye sampai setakat ini je . Sebab nak packing barang . Enough enough !!!

ADIOS ^_^

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com