Pages

Thursday, July 7, 2011

Mood : Bwt sample biskut raye ^_^

Assalamualaikun reader :)


Hari ney , mood rajin sikit . huhuhu . Sebelum ney takde la malas sangat . Tak lame lagi dah nak puase . Wahai kaum2 Hawa , sudahkah kalian ganti puase ? Bukan kepada kaum Hawa je . Kaum Adam pon same . Eh , lari dari tajuk pulak . Every year , bile dah nak dekat bulan puase my mum busy bwt sample biskut raye . Bile dah puase , bertambah2 busy lah nak bwt biskut raye . Aku dulu suke giler makan biskut raye . Tapi bile every year ma bwt untuk orang order , aku dah kurang makan biskut raye sebab muak . Ngeee …

Today , my mum mintak tolong dy bwt sample biskut . Hari ney bwt empat jenis biskut je dulu . Tapi gambar yang ade tiga jenis je sebab satu biskut tu lupa nak amek gambar . Esok lusa bwt lagi . Aku jadi rajin nak tolong sebab nanti bulan puase jarang balik rumah . Tapi tak tawu pulak kalau ayah rajin nak fetch aku dekat Behrang20 . Nanti bile bulan puase , confrim aku pening *_* sebab bau biskut raye yang banyak . Nak makan pon tak selera . Tapi kan ade dua biskut yang aku still boleh makan . Almond london dengan conflakes :) OMG !! Sedapny .. Muahhh .. Kat bawah ney , ade lah sikit gambar time bwt sample . Have a fun .



::biskut kelapa::


::biskut samprit::




::tart nenas::



Okay . See you next entry ^_^
Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com