Pages

Monday, June 6, 2011

A New One =)

Assalamualaikum :)

A new one ?  Emm .. Ta tawu nak cakap sad or happy entry ney .Rasenye duadua ade kott . Lame gak laa kau dengan aku . Lebih kurang 7 tahun kan kan ? Dulu susah senang ade je dengan aku . Mane aku nak pergi mesti kau bawak . Tapi kena dapat permission ayah . Ayah aku okay je . Best kan dapat ayah yang sporting ? Bese orang ade mak yang sporting . Aku ade ayah yang sporting .  Ayah baik sangat dengan kau . Ayah sayang kau lebih taww dari aku dengan adik adik yang lain . Kau selalu amek aku kalau aku nak balik uma . Bile aku call cakap nak balik , kau bole je nak amek . Tade pon yang ta bole . Bile aku suruh datang hostel , kau datang . Serius aku cakap , untung aku ade kau . Balik kampung pon selalu kau ikut . Ma aku ta marah pon kau ikut . Kau dengan family aku memang baik gilerr laaaa . 7 tahun kau rapat dengan family aku , since aku 12 tahun . Sekarang aku da 19 tahun . Balik poli pon kau hantar aku . Aku pergi uma sewa aku pon kau ikut . Susah senang family aku , kau ade je . Tipu la kalau kau tade . 

Aku ta pernah curang pon dengan kau . Aku sayangg gilerr kat kau . One day , makcik aku nak amek kau . Family aku sedih taww . Berat sangat hati ney nak bagi kau kat makcik aku . Tapi apakah daya , dah tertulis di Luhmah Fuz (macam salah eja je) . Terima jela . Andai itu takdirnya aku redha . Tengok abis sume tajuk novel da keluar . HAHAHAHA .

31st May 2011 , ayah aku pergi amek si dia . Kau ade lagi kat uma aku . Tunggu makcik aku dari kampung amek kau . Bile ayah sampai rumah , family aku excited gak laa . Sebab ayah bawak si dia . Kau ade je tengok kiteorang . Aku taw kau sedih bile family aku bwt dono je dengan kau . Bukan makne family aku ta suke , tapi aku kena ingat . Nanti kau bukan dengan family aku da . Kau dengan family makcik aku . Ayah bawak si dia pergi jalanjalan . Malam tue jugak family aku balik kampung dengan si dia . Kau tinggal dengan aku dekat rumah . Bile time aku balik kampung kau tinggal sorangsorang je kat rumah . Kesian kau .

3rd June 2011 , aku gengan family balik rumah . Makcik & pakcik aku pon ikut sekali sebab dy nak amek kau . Aku ta tawu ape perasan kau . Sedih ke gembira ke . Kau ta cakap pape pon . Last kau kat uma aku , ayah aku bawak keluar . Aku tawu berat sangat hati ayah aku nak bagi kau dekat makcik aku . Tapi nak bwt macam mane . 

Goodbye Waja AFA44 . Welcome Innova AFA44 =)

 See you next entry ^_^ 
Assalamualaikum 

2 comments:

  1. perghhh gempak ciott...da ad innoova!! lawan toke nmpk?? hahahaha gud job! hope ley r bwk innova g Sb...sbb waja pn x dpt bwk...innova dpt kott...HAHA!!! :)

    ReplyDelete
  2. insyaallah . one day , dapat kott .

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com