Pages

Saturday, June 25, 2011

'Contest Pertama Blog Aidateddy'




  
Gambar ney gambar PALING LOVELY taww . Nak tawu sebab ape ? Sebab ney 1st time taw aku meet member2 lepas masing2 ikut hala tuju sendiri . Gambar ney time celebrate Teacher’s Day + perasmian Alumni SMK Seri Bentong . 3 in 1 taw . Sambil celebrate Teacher’s Day + perasmian Alumni SMK Seri Bentong , kiteorang bwt reunion sekali . Ramai jugak la member2 aku yang datang . Dari batch 2005 – 2009 . Bukan senang nak jumpe dorang ney . Memang EXCITED giler la bile dapat meet . Member2 aku sekarang semua cantik2 , handsome2 , smart ,bergaya semua bagai lah . Tengok , semua senyum dengan penuh kegembiraan + keikhlasan . Eh , lupa lak nak gtaw . Dalam gambar ney , aku yang pakai shawl biru . Nampak tak ? Ala , sebelah guy yang pakai baju kuning tue . I miss so much that moment  ^_^ I love this picture more and more <3 muahhhh !!!

Ha , aku da join 'Contest Pertama Blog Aidateddy' . Korang bila pulak ? Jom ramai2 share story about lovely picture . SHARING IS CARING =) Tarikh tutup pernyataan akan diberitahu .


No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com