Pages

Saturday, June 18, 2011

CINTA RASA 17

Assalamualaikum . tak jawab berdosa , jawab sayang =)

Title entry kali ney my work place . Still ade word of CINTA . Pasal LOVE lagi ke ? Ntah la . aku pon ta sure . Hari ney , aku shocked sebab dengar ayat ney ,

·         Emm , rajinnyer my daughter in-law ney .


·         Akak , ade cakap kat dy . Ibu nak kau tackle dy betul2 . Ibu dah berkenan dekat dy .

Ayat ape neyy ??? HAHAHAHA . Bole sape2 tolong aku translate ayat kat atas ney ? Aku da try translate dekat google translate tapi nothing happen . Aku still ta paham . GILER la aku ney , kalau ta paham lagi !!! Yeye , aku paham . DAUGHTER IN-LAW ??? wow !!! sangatsangat TERKEJUT .

Niat aku nak keje , bukan nak cari my future husband . Hari tue pun da ade yang luahkan perasaan kat aku . Aisyoooo .. Aku ta tawu nak bwt . Sekarang aku menghitung hari je nak RESIGN . Insyaallah da RESIGN . Sabar ye wahai Nassha D’nie =)

Hari ney aku da tuka shift pagi . Aku shift pagi sampai la aku resign . Ta lame da , ade lebih kurang 2weeks je . 2 3 hari ney , akak yang berkenan dengan aku tue , datang restoran bawak anak dy . Pastu suruh aku amek order . Aku saje je bwt2 lambat . Then ade la orang lain yang amek order . hehehe . Jahat ke aku ney ? Ta kan ? Nakal sikit je . hehehe . Perasan lak aku ney . Time nak bayar , akak tue siap bawak anak dy g kat cashier lagi tue . Tapi aku bwt dono je . Malas lak amek port .

Tengah hari tadi , time aku tengah menyapu , dak2 keje kacau aku . Saje tade keje . Dorang cakap “Jangan kacau d’nie . D’nie kteorang punyer.” Tibe2 , ade satu voice dy cakap “Hello . D’nie I punyer taw ." Terkejut aku dengar . Korang nak tawu sape yang cakap ? Insan yang call me daughter in-law . Takut aku dengar dy cakap macam tu .

Anak akak tue sebaye aku . Dy study dekat UPNM course Environment Engineering . Guy tue bina badan taw . huhuhu .  Grrrrr ~~~~ Da la ta tawu nak cakap pasal ape da . Aku rase entry kali ney , TA BEST LANGSUNG !!!!!

Choww cincau ^_^

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com