Pages

Tuesday, June 7, 2011

Melepas jugak kempunan ku =)

Assalamualaikum reader J

Taraaaa . Hari ney excited sikit . Lalalalalalala ~~ Oppss ! terOVER pulak . Entry kali ney abt my new phone ^_^ I’m get it . Bese2 je phone aku . Phone ney aku buy guna 1st gaji aku taw . Nampak jugak gaji 1st aku .


Ney la phone yang dah jadi milik aku sekarang . Baru2 beli nak guna pon ta tawu sangat . Function dy ta same sangat dengan phone Sony Ericson . So , aku kena explore habisan laa . Nasib baiklah makcik & pakcik aku ade dating . Bole laa aku tanye dorang .

Entry kali ney , ta panjang sangat sebab ta tawu nak cakap ape da . See you next entry . Bubye ^_^ A nice day .

2 comments:

  1. untung la kan ade hp baru...touch screen plak...

    ReplyDelete
  2. untung sikit je .
    ade gaji bole la beli phone .
    kalau ta , jangan harap la .
    tapi la untung ade camera besar =)

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com