Pages

Saturday, June 4, 2011

first salary

Hye reader ^_^

Da lame giler aku ta update blog . Maklum la keje . HAHAHAHA . Hari ney excited sikit nak taip entry . Hah , nak tawu sebab ape ? Sebab aku da dapat GAJI =) woww !!! first salary !! Konon nak QUIT . Sampai la dapat gaji rupenye aku keje . hehehe . 30hb May 2011 . Aku keje pagi , masuk awal gak laaa . Tengah kemas kemas meja , supervisor panggil . Ingatkan kenapa . Rupa-rupanya nak bagi gaji . Macam ta percaye lak da dapat gaji . Mimpi ke ? Eh , tak laa . Kenyataan . hahaha . Gaji basic aku rm*** . Aku start keje pon tengah bulan , so gaji pon dapat half jelaa . It's okayy . Hasil titik peluh aku sendiri taww . ^_^ Gaji first ney , aku ta gune lagi . Sebab nak simpan . Nanti baru gune =) . Okayy lah . Ney je entry abt my first salary .

Bubye -.-

2 comments:

 

Template by BloggerCandy.com