Pages

Friday, June 10, 2011

[C][I][N][T][A]

Hye hye hello J

Entry kali ney pasal dekat tempat keje =) Da nak sebulan la jugak aku da keje kat Restoran CINTA Rasa 17 . name tempat keje pon ade word CINTA .  And ta lame da aku nak berhenti . Continue my study . HAHAHA . Macam biasa , aku keje shift petang . Hari2 macam tue . Tadi aku jumpe boss , mintak tukar keje pagi 2 weeks before aku berhenti . Boss kate OKAY ! wauuu . Terus diluluskan . hehehe . Keje pagi ney , ta rasa penat sangat macam keje petang . Eh eh , lari lak story sebenar . Tape2 pasal keje jugak .


Cite sebenar pasal hati & perasaan [C][I][N][T][A]. Bukan cite orang lain tapi cite pasal aku jugakkkk !! grrrr~~ aku ney da naik runsing taw ta . Aku ney jenis yang ta suka DIPAKSA . Sepanjang aku keje , rupa2nya ade orang simpan perasaan dekat aku . PROBLEM2 !! nak tawu kenapa aku cakap PROBLEM ? sebab ade 2 orang yang simpan perasaan kat aku . 2 guys ney name dorang pon same taw . Yang beza pasal dorang , sorang keje pagi , sorang lagi keje petang . Aku nak story one by one . HAHAHA .


Firstly nak story pasal guy yang keje petang . Dy ney ade mcj aku . Dy cakap dy suke aku . Sayang aku . Aku ta tawu nak cakap ape . Dy ade cakap ILOVEYOU tapi aku ta balas . Dy bole tanye kenape aku ta balas . Takan aku nak balas . Sedangkan aku tade sikit perasaan pon kat dy . Dy sanggup nak berhenti keje sebab aku tolak CINTA . Dy malu nak jumpa aku . Risau aku kalau dy berhenti . Bukan aku rindu dy . Susah la time keje ta cukup staf . Time keje , dy selalu menyanyi . Lagu tue MESTI ade kaitan dengan aku tolak CINTA dy . Antara lagu2 Cinta Ini Membunuhku , yang lain aku ta ingat . Dy selalu jeles aku dengan guy yang keje pagi . Aisyooo !! Kawan je pon . Okay , ney je aku story pasal guy keje petang .


Next story !! Guy keje pagi . Dy ney anak buah boss aku . Aku kenal dy time aku tukar shift keje pagi . Dy ney selalu main2 . Dy ade cakap jangan amek hati ape yang dy cakap . Hari ney , hari ney punye cite . Esok , esok punye cite . Tibe2 dy cakap dy suke aku . Aku ta amek serius sebab dy selalu main2 . Dy marah aku cakap dy ta serius . One day , aku cabar dy . Aku suh dy gtaww sape2 je yang dy suke aku . Perghhhh !! Yang ta bole bla tu , dy cite kat boss aku . Semalam boss aku ade function . Lepas function boss lepak dengan aku . Aku terkejut gakk laa bile boss promote anak buah dy dekat aku . Aku just smile =) Bile aku bwt keje je , dy datang dekat aku . Tolong aku bwt keje . Adoiiii !! Dy sanggup tolong aku keje malam . Padahal dy keje pagi . Dy nak tunggu aku sampai aku abis belajar . Grrrr~~~


Pintu hati aku ta terbuka lagi nak terima CINTA dua insan neyyy . Harap maaf =( Okayy sampai sini sahaja entry kali neyy . 
Bubye ^_^

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com