Pages

Friday, May 27, 2011

Siapa Malaikat ? Siapa Iblis ?

Hye bloggie J

Aku da lame da nak post . tapi aku busy dengan keje so, tade mase nak post . pergi keje petang . balik da tengah malam . penat penat. HAHAHAHA . Entry kali ney ade sorang PEREMPUAN ney ta puas hati dengan aku . Eh , jap ! nak call PEREMPUAN ke BETINA ? sebab dekat entry DY , DY call aku BETINA . tanak lah call BETINA or PEREMPUAN . sesuatu perkataan yang keluar dari mulut kita , melambangkan KEPERIBADIAN kita =) . So , nak panggil dy GURL jela . Aku bukan ape , kalau la GURL tue bace entry aku yang ney , CONFRIM isu ney makin panjang . Mende ney jadi lepas aku pergi reunion SMKSB .

16 Mei 2011
Bangun tidur excited nak meet member2 kat sekola . So , berciap dengan pantas . Iron baju shawl sume bagai la . Excited giler ! Mane ta nyer bukan senang aku dapat permission nak meet member2 . Ayah aku sanggup hantar aku sampai dekat sekolah . Perjalanan dari rumah aku lebih kurang 1 jam 30 minit . Kehadiran aku ke sekolah tanpa pengetahuan member2 aku . Time aku sampai area Genting , boyfie kepada si GURL ney call aku . Dy tanye aku datang ke ta . Aku cakap aku ta confirm lagi . Boyfie si GURL tue gtaw aku , kalau aku da sampai sekolah call dy . Aku ta call pon .

Aku nak story pasal BOYFIE kepada si GURL jap . nanti korang lagi senang nak paham story aku . HAHAHA . Aku kawan dengan boyfie GURL since form 1 . time form 2 kiteorang baru la rapat . Satu kelas lak tue . Boyfie ney kalau ade je problem dy cari aku . Story kat aku . At least , boyfie ney ta tension . Lepas PMR , mean form 4 . Boyfie ney pindah sekolah teknik kuantan . Adik boyfie selalu gak sampaikan pesanan boyfie ney . Yela , member dari form 1 . Boyfie ney la member aku yang selalu cari pasal dengan aku . Selalu gak gado . Still contact even da tukar sekolah .

Dulu kan famous dengan Myscape  , boyfie ney ade comment dekat status aku abt amek lesen kete lepas SPM . One day , tibe2 boyfie ney bagi comment . Dy cakap dy tanak kawan dengan aku da . Ha ? Terkejut gak la . Bile aku pikir balek , tape la kalau tue yang dy nak . Aku accept je . Lepas Myscape , Facebook lak J dekat FB lak , si GURL ney tegur aku tanye pasal BOYFIE . time tue aku da lost contact da . Tibe2 si GURL ney bagi number phone BOYFIE . Agak pelik gak time tue . Aku still ta paham ape yang da jadi . One day , boyfie ney call aku . Serius terkejut ! Mimpi ape lak budak ney call . Then , boyfie ney story ape yang jadi . Comment yang cakap pasal tanak kawan tue bukan dy , tapi si GURL yang comment . Sanggup kott GURL tue bwt macam tue . Lepas dari tue aku still jarang contact dengan boyfie .

Seminggu sebelum Hari Guru , aku dapat invitation Majlis Alumni SMKSB . Majlis ney bwt time Hari Guru. Member2 aku semua nak pergi . Aku pon nak pergi jugak .Then aku mulakan planning aku , sedia maklum . Aku da story kat entry REUNION .

Lepas da jumpe sume cikgu , dah amek sijil SPM , sume member gerak pergi Bentong . Then , aku naik kete dengan si boyfie ney . Aku dengan Ekin memang naik bas tapi member kteorg ta bagi . Ape guna member bawak kete . Dan2 lak tue kete sume penuh . Member lain mintak aku naik dengan si boyfie ney . Member aku semua tawu yang aku ney BAIK dengan si boyfie . Aku just naik kete SAHAJA !! Tade lak aku , peluk ke , cium ke boyfie kau GURL . 17 Mei 2011 , aku tengah keje si boyfie call aku suruh aku MINTAK MAAF dengan si GURL sebab naik kete si boyfie . Aku malas nak panjangkan cerita , aku call GURL then say SORRY !! GURL tue bole gelak2 bile aku call . She said “ Eh , tade pape lah . Okay je .” Pastu GURL letak phone . Aku ingatkan da abis da . So , da tade masalah . Esok pagi , aku tergerak nak tengok blog GURL ney . SANGATTT terkejut , GURL maki hamun aku dekat blog dy . Padahal time aku call gelak2 . Cakap okay lah . Okay ape kejadahnya !! Macam sial kotttt .

Lepas tue aku saje je post kat status fb cakap pasal GURL . Nampak sangat GURL selalu tengok fb aku . Nak tawu macam mane aku tawu ? Balik dari kerja aku excited GILER nak tengok blog dy . Sekali tengok , GURL siap snap status aku then letak kat blog dy . Gurl ney cakap aku nak KEBAS boyfie dy . Sorry aku kawan je kott . Aku pon da malas nak taip entry kali ney . Raseny da panjang SANGAT . Aku just nak gtaw yang aku BENGANG TAHAP GABAN bila GURL TUDUH AKU NAK KEBAS BOYFIE DY !!!  Kau ingat kau sorang je bole entry cakap pasal aku ? Aku pon bole . 

Okaylah . See you next entry .
Mood : Geram + Tension + Sakit aty
~ADIOS~ =(

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com