Pages

Wednesday, May 25, 2011

QUIT !!!

Hye bloggie J

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia .

Entry kali ney aku nak cerita pasal kerja . Semalam aku sampai je rumah , aku cakap dekat mak aku , aku nak berhenti . Ta larat doe . Cashier aku kena jage . Amek order aku kene amek . Order aku kene amek . Kemas aku juga . Apetah lagi close account . Before tido , aku pesan dekat ayah aku suruh call boss gtaw aku nak berhenti . Bos aku tue kawan ayah aku . So , bole kott . Before aku tido , aku da set dalam kepale . ESOK TAYAH PERGI KEJE =) sangat la seronok .

Lepas subuh aku tido balik , rase mengantuk giler !! dalam pukul bape ntah mak aku kejut aku , gtaw ayah aku dag taw dengan bos . Tapi bos nak cakap dengan aku . HAH ? Aku nak cakap ape nanti . Tak lame lepas tue , telefon uma aku bordering . Tapi mak aku yang angkat . CONFRIM ! wife bos aku call . Wife bos pon member mak aku gak . Wife bos aku naik migraine bile dengar aku nak berhenti . HAHAHAHA . Dy ade la cakap kat mak aku bla bla bla bla bla . Takut aku nak cerita sume lak kan . Yang ta bole bla , wife bos puji aku . Dy cakap kat mak aku , aku la pekerja dy yang PALING bagus . Yeke ? Dy nak cari pengganti aku before aku start belajar balik . Then dy nak aku train budak tue jadi keje macam aku . HAHAHAHA . Lawak2 !!

Lastly , mak & ayah aku pon suruh aku pergi keje . Sementara bos percaye kan aku . Adoi !! Da ta jadi nak QUIT . Hanye angan2 sementara . Okayy lah . Itu sahaja entry aku kali ney . Go back to work +.+

Bubye =)See you next entry .

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com