Pages

Thursday, May 5, 2011

Saat Aku Merinduimu ^_^

Assalamualaikum & hye bloggie .

Hari ney aku kebosanan melanda diriku . Aku da ta tawu nak bwt ape . Takan nak tidur lak . Pening kepala aku tidur je . -_____- . Ha , aku nak kemas drawer lah . Macam , bersepah je . Aku pon kemas lah drawer aku tue . Tengah² kemas aku kumpul semua button yang ade . Banyak rupenye button aku selame ney . Then aku nak simpan dalam box yang ex aku bagi .

:: button-buttonku ::

 :: my box ::

Aku bukak je box , aku tertarik sehelai kertas . Kat kertas tue ade tulis ney :

From Anis :
Firstly , aku nak mintak maaf kalau ade orang nak haling hubungan kita sebagai bestfriend . Kalau aku ade buat silap dan salah , maafkan aku . Aku tak taulah nak tulis ape . Maafkan aku !!! Nanti kirim salam pada family tau ! Insyaallah aku ada di SMKSB tahun 2006 !!
Bye !!

Ingat lagu nie centiace ..

Tiada puisi atau lagu
Tiada potret tiada lagu
Nyata kau satu dalam berjuta
Kau istimewa buatku teman.

Walauku kembara sedunia
Nyata kau tiada tandingannya
Seikhlas hati aku menyinta
Wahai jelita kau istimewa .

P/s : Dengar lagu nie dalam tv @ radio ingat aku , kak izzatie ngn budak kelas kau .


Perghhh !!! Da lame rupenye surat ney . Aku simpan lagi . Surat ney da 6 tahun taw . Jangan main² . Hahahaha . Nak nangis pon ade bace surat ney . Anis IMISSYOUDAMNMUCH !!!! Lepas tue aku ternampak satu name tag . Sape punye name tag la ney . Sekali tengok . Anis punyer name tag rupenye.



Bila da rindu , macam ney la jadinya . sobs :( . bila la nak jumpe kau ney  Anis Adibah . kangan bangat sama kamooo . alamak ! ternampak something la pulak . ney pon Anis bagi . Taraaaaaa .....

:: Cik Berry aku ::

Comel kan Cik Berry aku . macam owner dy ta ? hehehe . cik berry & cd ney Anis bagi . Time tue dy g Cameron . Ingat jugak kau kat aku eh . Anis singgah Shell kat Batang Kali . So , aku g sana jumpa dy . Wey , aku sayangggg gilerr kat Cik Berry ney . Baru-baru ney aku basuh Cik Berry , nampak macam baru lagi tawww . Jangan jelessss .ahaahahahaha . Cik Berry ney aku bawak sekali taw balek hostel . Malam malam aku peluk Cik Berry . Cik Berry ney ibarat pangganti Anis . Bole kan Anis ? Aku nak gtaw yang aku ney RINDU kau sangatsangat . Ta silap aku tahun ney da tiga tahun kite ta jumpe . IREALLYMISSYOUUU !!!!! =.=

See youu next entry bloggie =)
Assalamualaikum . 
Bubye .




No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com