Pages

Tuesday, May 17, 2011

Reunion !!

Hye bloggie =)

Aku excited sangat kali ney ? Nak tawu sebab ape ? Teacher Misdarina mintak kiteorang datang time Hari Guru sebab ade Majlis Alumni Smksb . So , bole jumpe member . Aku baru lepas jumpe dengan member² aku batch 2005-2009 .

Tak sangka lak planning aku berjaya . Mule² aku gtaw Atieqa Yusof yang aku ta dapat datang . Alasan parents aku ta bagi . Dy lak bole percaya sebab parents aku jarang bagi aku permission . hahaha . Aku komplot dengan Puteri & Rabbani .  Bila member call  , tye g sekolah ke ta . Aku cakap je ta kott . Takot gak aku terlepas cakap . hehehe . Ayah aku anta aku sampai sekolah . Sampai² aku lepak dengan Puteri dekat pondok . Tergerak lak nak call Atieqa Yusof nak tanye da ade dekat mane . Bile call , mak aii . Riuh gilerr dalam kete .  Pah pon ade gak . Dy tye asak aku ta datang . Aku cakap yang aku keje . So , sorry . Minah sorang ney pon caye gak aku cakap . Nak gelak pon ade . Tak lame pastu , ade la dalam 4 buah kete masuk parking kat area surau . Dorang sume ta perasan aku dengan Puteri . Aku sampai je kat kete Atieqa ,  Pah tengok aku macam pelik je . Then ape lagi menjerit laa . Dy bole tye macam mane aku bole ade kat sekolah . hahaha . 

Da jumpe ramai² , kiteorang gerak g Dewan Titipan Ilmu . Sebab event bwt kat dewan . Ape lagi kalau da Hari Guru , mestilah ade perutusan , persembahan , slide show , perasmian Alumni SMKSB & others . Lepas abis majlis sesi , fotografi kejap . hehehe . Aku ade snap pic dengan abang angkat aku . Then , cikgu ajak makan kat kantin . Lepas makan , kiteorang g pejabat sebab nak amek  sijil SPM . Sebenarnya , amek sijil ney la yang utama . hehe . Boleh kan sambil menyelam minum air .  ^_^

Dalam pukul 3 lebih , planning nak lepak mane lak . Lastly , lepak The Store je . pukul 5 aku da naik bas Genting . Rase kejap je jumpe dengan member . Serius ta puas !!!! huhuhu . Tape² , kalau panjang umur kite bwt reunion lagiiiii . Nanti aku upload pic eh . Da malam sangat , ta larat nak upload .

See you next entry
Aishiteru! 

3 comments:

  1. aishiteru???? cm pelik jep...haha!!

    ReplyDelete
  2. oooooo haha sama sama....menuggu s'suatu yg sgt sulit tuk ku jalani....b.sbdrian sepi tnpa mu!!!!

    ReplyDelete

 

Template by BloggerCandy.com