Pages

Tuesday, May 10, 2011

TEKAD =.=

Hye bloggie !!

Sakitnya aty aku hari ney . bukan hari ney je. Da banyak hari da . dugaan2 !! ape yang patut aku bwt ? emmm .. Sekarang aku dah TEKAD untuk lupakan dy . Hari ney jugak aku da remove dy dari friend FB aku , delete no phone dy . fullstop ! forget abt him . memang patot pon phone sony aku rosak . dalam tue txt dy , pic dy sume ta delete lagi . bile nak delete je rase sayangg .kalau da rase sayangg sampai bile2 ta bole lupekan . so , bile phone da rosak , automatic pic , text suma bagailah dalam phone tue lost begitu saje . HAHAHAHA . senangkan =) Hope ape yang aku bwt dapat happykan aku . member aku Atieqa ade pesan HIDUP NEY KENA BANYAK TERIMA KENYATAAN . don’t worry . one day , kau akan jumpe mr. rite kau . mr. rite kau lagi BAIK dari sekarang . Thanx Atieqa bagi aku support . okay lah malas nak post sebab sedih :’( + sakit aty + kecewa .

See you next entry . L Bubye .   `

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com