Pages

Saturday, May 7, 2011

Just For Awhile

Hye bloggie .

Entry kali ney , aku still story abt him . Adoiiii . Sampai bile la aku nak jadi macam ney . Suke aty aku nak story pasal sape pon . Blog aku . Bukan aku conteng blog orang pon . Sape yang agak² menyampah aku nak story abt him , mintak tinggalkan blog ney dengan segera . Oppsss . Sorry TER’emo’ lak . Haahahaha .

Semalam  aku TERrajin bukak ourdairy mean our tumblr . Maklumlah rindu plak nak post kat situ . Sebelum ney BANYAK sangat story . Evertything post kat tumblr . Sekarang , dah tade story yang BEST . Nak bwt macam mane . Dulu excited story pasal dia . Sekarang ? Kini tinggal kenangan . Banyak memory dengan dia . Mane tak nye . Kenal nak dekat setahun . Tibe² jadi macam ney . Dulu manisnye time perkenalan . Memang fakta lah . Time mule² kenal , perghhhh !!! Baik giler . Dah la baik , caring lak tue . Everything positive . Tade langsung yang negative . Bile orang kate dia jahat , susa nak percaye sebab dia GILER dengan aku . Hari² text , call sume bagai lah . Dulu aku nangis pon dia pujuk . Sweetnye dia pujuk aku . Sekarang ? kalau aku nangis pon ,dia tak tawu . Dulu aku ta sayang pon dia , tapi dia bwt aku sayang dia . Bile aku da sayang , dia bwt aku macam ney lak . bile tanye kenape bwt aku macam ney ? Dia mesti bagi jawapan yang ade kaitan dengan parents . Maybe bile bagi jawapan macam tue , aku da ta boleh nak cakap pape da dengan decision dia. Nak bwt macam mane , antara aku & dia just for awhile . Da la malas nak story panjang² .

Nak tawu story selanjutnye ? klik kat sini . tumblr . korang bace post by kakyong , Ir Nassha D’nie , mustika , student civil engineering je taw . Yang lain tue member² aku yang post . Tumblr ney kteorang share . Sharing is caring . ^_^ .

See you next entry . Adios =) 

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com